خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان از برگزاري همايش سياسي در 12 دی ماه به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي با حضور هاديان سياسي كشوري خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۸۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

مريم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در همدان ضمن گراميداشت حماسه 9 دي اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی قدرت‌نمایی مردم و نظام را در برابر صف‌آرایی جبهه نفاق و استکبار جهانی نشان داد.

وي ضمن قدرداني از حضور مردم در تجمع عظيم 9 دي افزود : امسال در هفتمين سالگرد حماسه ماندگار 9 دي مردم هميشه در صحنه با غرور تمام بار ديگر با بصيرت و بينشي عميق و حضور حماسي خود ضمن اعلام برائت از فتنه گران داخلي و خارجي با آرمان هاي رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان كردند

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان اضافه كرد : مردم با اين حركت به دشمنان انقلاب و نظام اسلامي نشان مي دهند که همچون 37 سال گذشته بر راهي که انتخاب کرده اند استوار هستند و همواره در حفظ ارزش ها و آرمان ها در صحنه حضور دارند.

زنگنه با اشاره به ضرورت بصيرت افزايي و ولايت پذيري در بين بسيجيان ابراز داشت : بسيجيان در آگاهی بخشی و ایجاد بسترهای لازم برای بصیرت سیاسی و دینی در بین اقشار مختلف مردم، نقش بسزايي بر عهده دارند.

وي در همين راستا از برگزاري همايش سياسي - بصيرتي با حضور هاديان سياسي كشوري خبر داد و عنوان كرد: اين همايش با تبيين پيامدهاي نهم دي و تبين ابعاد فتنه 88 با حضور بسيجان حوزه حضرت زهرا(س) و حوزه حضرت زينب(س) و با حضور دكتر مهدي حسني از هاديان سياسي كشوري برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان يادآور شد : اين همايش فردا 12 دي ماه ساعت 10 صبح در محل سپاه ناحيه همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات