خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان فتنه 88 را حاصل تفکرات نیروهای غیرانقلابی دانست و گفت: نیروی غیرانقلابی به ولایت مودت و محبت دارد اما اطاعت محض ندارد.
کد خبر: ۸۸۰۲۷۹۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با بیان ویژگی‌های نیروی انقلابی اظهار داشت: نیروی انقلابی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و اسلام ناب را قبول دارد و سعی می‌کند خود را همچون آنها کند.

وی نیروی غیرانقلابی را مدافع اسلام محافظه کار دانست و بیان کرد: اسلام محافظه‌کار یا دم از سنی آمریکایی و یا شیعه انگلیسی می‌زند و یا اینکه دنبال رفاه، ثروت‌اندوزی و پر کردن جیب خود است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: نیروی غیرانقلابی به ولایت مودت و محبت دارد اما اطاعت محض ندارد.

وی اضافه کرد: نیروی انقلابی آمریکا را محور شرارت می‌داند، اما غیر انقلابی‌ها می‌گویند تا کی «مرگ بر آمریکا»! نیروهای غیر انقلابی و محافظه‌کار می‌گویند شما چه‌کار به بحرین و سوریه دارید، اما نیروی انقلابی می‌گوید اگر الان در سوریه نجنگیم باید در همدان بجنگیم.

ابوحمزه با بیان اینکه نیروی انقلابی به دنبال از بین رفتن فساد، فقر و تبعیض است، افزود: کار، تلاش و تدبیر خواسته نیروهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه مشکل کشور ما امروز نیروهای محافظه‌کار است، گفت: نیروی انقلابی خود را بدهکار انقلاب می‌داند و غیر انقلابی طلبکار انقلاب است و افراد و اشخاص یا انقلابی و یا غیرانقلابی هستند و تقسیم‎بندی دیگری وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فتنه 88 ابراز داشت: در فتنه غیر انقلابی‌ها و ضد انقلابی‌ها برای براندازی تلاش کردند و سران فتنه خیانت به نظام و انقلاب کرده‌‌اند و حکم آنها اعدام است.

وی با تأکید بر آگاه‌سازی مردم و روشنگری بیان داشت: 9دی کانون حرکت‌های انقلابی و روز تجلی ولایت‌مداری است، در دهه بصیرت باید فتنه را مرور کرد و مردم را آگاه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات