خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع):

ولایت مطلقه فقیه باعث تقویت دین خدا و اسلام شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، گفت: حضور ولایت مطلقه فقیه باعث تقویت دین خدا و اسلام شده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۰۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام نصرت‌الله شمس‌اللهی در نهضت روشنگری و بصیرت در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان به بیان جایگاه انقلاب اسلامی و مراحل پیروزی و تهدیدات و فتنه 88 پرداخت.

وی افزود: تا قبل از پی‌ریزی انقلاب اسلامی یک بلوک غرب به رهبری نظام سرمایه‌داری آمریکا و یک قدرت به رهبری نظام کمونیستی شرق به رهبری شوروی وجود داشت.

وی افزود: با پی‌ریزی انقلاب اسلامی که یکی از شعارهای اصلی آن «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بود قدرت آنها شکسته شد و به همین دلیل قدرت‌ها به عناوینی مختلف خواستار سرنگونی این نظام الهی می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در کلام معصومین(ع) نیز اشاره ای به تشکیل نظام جمهوری اسلامی شده است، پیامبر اکرم(ص) نوید تشکیل حکومت جهانی اسلامی را دادند.

وی ادامه داد: امام کاظم(ع) می‌فرماید «مردی از قم قیام می‌کند و مردم را به حق دعوت می‌کند، افرادی دور وی جمع می شوند در نهایت پیروز می شوند و مهمترین عنصر پیروزی ما توکل بر خداست که دل های آنان چون پاره های آهن محکم است».

شمس‌اللهی ابراز داشت: برای ادامه راه انقلاب به سه عامل توکل به خدا، تمسک به اهل بیت(ع) و توسل به اهل بیت(ع) نیازمند هستیم.

وی بیان کرد: پیامبر(ص) می فرماید «در آخرالزمان اگر شما اعراب از دین خدا برگردید قوم مسلمان محکم می‌ایستند و از دین خدا حمایت می‌کنند و ویژگی‌های قوم مسلمان عبارت است از اینکه خدا را دوست دارند و خدا هم آنان را دوست دارد، نسبت به اهل ایمان متواضع و نسبت به دشمنان خدا سرسخت هستند، اهل جهاد در راه خدا بوده و از سرزنش‌ها و تهدیدات دشمن هراس به دل راه نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: پیامبر(ص) می فرماید اگر شما اعراب به دین خدا پشت کردید خداوند قومی را برمی انگیزد که آنها به دین پشت نمی کنند و پرسیدن از ایشان که اینها چه کسانی هستند؟ پیامبر (ص) فرمودند قوم سلمان فارسی.

وی ادامه داد: امام محمد باقر(ع) نیز از قول پیامبر نقل کردند که مردمانی از شرق زمین قیام می کنند که یاوران حضرت مهدی (عج) هستند.

شمس اللهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه فتنه و فتنه‌گری در طول تاریخ و اهمیت آن اظهار داشت: فتنه مختص زمان کنونی نیست و در زمان پیامبر(ص) نیز وجود داشته است و مسجد ضرار و ثقیفه بنی ساعد؛ جمل و ... از فتنه های زمان پیامبر(ص) است.

وی عنوان کرد: در پایان فتنه 78 و 88 با حضور پر شور مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و تقویت نیروهای مومن و انقلابی و متدین شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: حضور ولایت مطلقه فقیه باعث تقویت دین خدا و اسلام شده است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

...ابتدای گزارش

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات