خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج بابانظر رزن گفت: ملت ایران هر ساله با گرامیداشت یوم‌الله 9دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و ولایت اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۱۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

محمد عیوضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: در سال 88 دشمنان داخل و خارجی به سرکردگی استکبار فتنه‌ای را برای انقلاب اسلامی رقم زدند و حدود 8 ماه کشور را دچار چالش بزرگی کردند.

وی افزود: هدف این مزدوران چیزی جز براندازی نظام اسلامی و برپایی مجدد حکومت ظلم و جور نبود.

فرمانده حوزه بسیج بابانظر رزن ابراز داشت: اما خائنان در محاسبات خود از ریک سی فاکتورها غافل مانده بودند که نمی‌شود با ایران مانند سایر کشورها رفتار کرد چراکه ایران اسلامی دارای امتی بسیار غیور و شجاع و شهادت طلب و رهبری عالم و بصیر است که از هرلحظه در حال رصد و دیده‌بانی بوده و نمی توان به این دژ مستحکم به این آسانی صدمه وارد کرد.

وی ادامه داد: فتنه گران در ادامه این فتنه عظیم کار را به جایی رساندند که به خود اجازه دادند به مقدسات مسلمانان توهین کنند و با این عمل با دست خود گور خود را کندند.

عیوضی تصریح کرد: فتنه 88 با دست مردم ولایتمدار و دلیر ایران اسلامی در روز 9دی ماه در قبرها دفن شد تا این حرکت همانند گذشته درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت مردم در روز 9 دی ماه باعث شد تا یک روز دیگری در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ماندگار شود و هر ساله در ایام گرامیداشت این روز امت ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و ولایت اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات