خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد

ضرورت تبیین و تحلیل عوامل و اهداف فتنه88

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به ضرورت تبیین و تحلیل عوامل و اهداف فتنه گفت: افرادی که خود را انقلابی می‌دانستند به عنوان سران فتنه فریب دشمن را خوردند و با استکبار جهانی هم پیمان شدند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته شهر همدان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به وقایع فتنه 88 اظهار داشت: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار همدان دو روز جلوتر از دیگر ملت ایران یعنی در هفتم دی ماه در صحنه محکوم کردن حرکات جریان فتنه در سال 88 وارد شدند و با تجمع خود سبب وقوع حماسه 9 دی شدند.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با فتنه افزود: بصیرت‌افزایی و روشنگری در برابر فتنه و ضرورت تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع از نظام جمهوری اسلامی موضوعی است که بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه همدان بیان کرد: سردار شهید «حسین همدانی» در سرکوبی آتش فتنه نقش تأثیرگذاری داشت و زیر سایه ولایت فقیه توانست آتش فتنه را خاموش کند.

وی گفت: حضور با شکوه و گسترده اقشار مختلف مردم انقلابی در سراسر کشور سبب شد که جریان فتنه برای همیشه کوتاه شود و دست دشمنانی که قصد براندازی نظام را داشتند نیز خالی شود.

محمدی با اشاره به ضرورت تبیین و تحلیل عوامل و اهداف فتنه عنوان کرد: افرادی که خود را انقلابی می‌دانستند به عنوان سران فتنه فریب دشمن را خوردند و با استکبار جهانی هم پیمان شدند و علیه نظام و انقلاب و رهبری برخاستند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران به اسلام و شهدای انقلاب خیانت کردند، تصریح کرد: همواره باید هوشیار باشیم تا باری دیگر آتش فتنه روشن نشود چرا که سران فتنه به دنبال کسب پست و مقام بودند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان همدان اظهار داشت: رأی نیاوردن طرف مورد حمایت فتنه‌گران سبب شد که دم از تقلب در انتخابات بزنند و به این بهانه به دنبال انتقام از مردم برخاستند.

وی فرمایشات و توصیه‌ها و تذکرات مقام معظم رهبری در پیروزی جبهه حق علیه فتنه‌گران را اثرگذار دانست و افزود: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت کشور با تمسک به فرهنگ عاشورایی حماسه‌ای را در 9 دی خلق کردند که برای همیشه نظام را در برابر دسیسه دشمنان بیمه کردند.

محمدی با اشاره به آتش‌افروزی‌های دشمن در جهان و به ویژه منطقه گفت: امیدوارم جبهه مقاومت سوریه بعد از آزادسازی حلب در آتش بس قرار گیرد که البته نقش مدافعان حرم آل‌الله در این مقوله بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به سالروز دستور کشف حجاب رضاخان در دوران قبل از انقلاب عنوان کرد: این دستور بنا به درخواست استکبار جهانی عملی شد و متأسفانه امروز نیز بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب شاهد حضور افراد بدحجاب در خیابان‌ها هستیم.

خطیب جمعه همدان افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به کاهش آمار طلاق در استان همدان بیان کرد: طلاق از آسیب‌های اجتماعی است که گریبان جامعه امروز را گرفته است و باید با تقویت مجمع خیرین ازدواج زمینه افزایش ازدواج آسان و آگاهانه جوانان و تحکیم بنیان خانواده‌ها فراهم شود.

محمدی با اشاره به تشکیل دفتر صیانت از حقوق خانواده در همدان تصریح کرد: در این دفتر مشاوره‌های تخصصی به خانواده‌ها و زوج‌های جوان ارائه می‌شود به طوری که 300 مورد از پرونده‌های طلاق زوج‌های همدانی منجر به صلح و سازش و بازگشت به زندگی مشترک شده است.

وی تأکید کرد: راه‌اندازی دفتر صیانت از حقوق خانواده در دیگر شهرستان‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم با اقدامات مؤثر آمار طلاق در استان کاهش را و ضمن افزایش ازدواج به تحکیم بنیان خانواده کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات