خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

همدان 11 شهید و 32 جانباز در جبهه مقاومت تقدیم اسلام کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه استان همدان در جبهه مقاومت 11 شهید و 32 جانباز را تقدیم اسلام کرده است، گفت: سپاه استان همدان جزء سپاه‌های برتر کشور بوده و همواره در تمام صحنه‌ها این امر را نشان داده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۲۹۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) و تیپ 32 در مجتمع انصار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و قافله سالار شهدای مدافع حرم سردار سرلشکر شهید «حاج حسن همدانی»، اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم که در دفاع از آرمان‎های انقلاب از جان خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه استان همدان یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد و دارای 9 شهرستان است، ابراز داشت: سپاه انصارالحسین(ع) دارای یک تیپ مقتدر است که همواره امتحان خود را در طول جنگ تحمیلی پس داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: این تیپ دارای گردان‌های پیاده و تخصصی و 11 گردان امام حسین (ع) است.

وی بابیان اینکه سپاه انصارالحسین(ع) دارای 9 ناحیه و یک مرکز شهر قهاوند است، گفت: استان همدان 8 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که جزء شهدای برتر هستند که نمونه آن سردار شهید «همدانی» است.

گنجعلی عنوان کرد: حضور رزمندگان در جبهه مقاومت و دفاع از حرم و حریم آل الله بسیار با شکوه بود.

وی با اشاره به حضور 400 نفر از رزمندگان استان همدان در جبهه مقاومت و اینکه استان همدان در این زمینه جزء استان‌های برتر است، عنوان کرد: این رزمندگان سدی در مقابل دشمن شدند تا هجمه آنها به سمت ما نباشد.

وی با بیان اینکه استان همدان در جبهه مقاومت 11 شهید و 32 جانباز را تقدیم اسلام کرده است، بیان کرد: سپاه استان همدان جزء سپاه‌های برتر کشور بوده و همواره در تمام صحنه‌ها این امر را نشان داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار