خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد

لزوم توجه بیشتر به منطقه خضر همدان از لحاظ خدمت‌رسانی و فرهنگی

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه باید به منطقه خضر از لحاظ خدمت‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی بیشتر توجه شود، گفت: امیدواریم مسئولین در راستای ساختار امامزاده خضر(ع) هم برنامه‌ریزی کنند‌.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۵۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جشن بزرگ خانوادگی امام رضایی‌ها که در امام‌زاده خضر(ع) همدان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: این منطقه ظرفیت فرهنگی فراوانی دارد همانگونه که حضور مردم این منطقه در تشییع و تدفین شهید مدفون در جوار امامزاده در سطح ملی با عظمت بود.

وی با بیان اینکه باید به این منطقه هم از لحاظ خدمت‌رسانی و از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی بیشتر توجه شود، ادامه داد: امیدواریم مسئولین در راستای ساختار امامزاده هم برنامه‌ریزی کنند‌.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به دهه کرامت گفت: امام‌رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم (ع) فرمودند از طرف من به شیعیانم سلام برسان و بگویید در زندگی با صداقت رفتار کنند، امانت‌دار باشند، وحدت را در جامعه حفظ کنند، با مهربانی با هم زندگی کنند.

وی با بیان اینکه زیارت عبدالعظیم(ع) مانند زیارت کربلا است، افزود: امام جواد(ع) فرمودند هر کس عمه‌ام حضرت معصومه(س) را در شهر قم زیارت کند و مقام او را بشناسد وجود حضرت معصومه(س) بهشت است.

شعبانی موثقی ابراز کرد: با توجه به روایت معصومین زیارت امام رضا(ع) از زیارت کربلا بالاتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار