خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی‌سازی فتنه‌ها از دستاوردهای حماسه 9دی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: یکی از بهترین دستاوردهای حماسه 9دی مشخص شدن نقش بی بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ها و توطئه ها در جامعه اسلامی بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۹۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

حجت الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: 9دی نشان داد رکن اصلی این انقلاب مردم و ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی و یادآوری فتنه 88 با اشاره به برخی از عوامل شکل گیری فتنه افزود: ریشه‌های مدیریت فتنه در خارج از کشور با توجه به اظهار نظرهای برخی از دشمنان که سال‌ها پیش از 88 اشاره به جنبش سبز داشتند و آن را یکی از راه های مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان می کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: از دیگر عوامل وضعیت آشفته علوم انسانی سکولار در فضای دانشگاه‌ها بود که توسط اساتید غرب زده انجام می گرفت.

وی عامل سوم را عملکرد خواص بی بصیرت دانست و بیان کرد: همراهی و سکوت برخی از خواص در فتنه 88 یکی دیگر از علل به‌وجود آمدن فتنه بود.

عبادی در پایان به دستاورد های 9 دی اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین دستاوردهای حماسه 9دی مشخص شدن نقش بی بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ها و توطئه ها در جامعه اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار