خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود و یکی از راه‌های اجرای این مهم در جامعه احیای تذکر لسانی است.
کد خبر: ۸۸۰۲۲۲۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، سردار غلامعلی ابوحمزه در کارگاه آموزشی نیروهای نظامی و انتظامی فامنین با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به دهه بصیرت اظهار داشت: نهم تا 19 دی ماه با عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده که فرصت خوبی برای بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی در جامعه است.

وی با اشاره به فتنه 88 و یوم‌الله 9دی تصریح کرد: هدف اصلی فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که عناصر داخلی و خارجی با این هدف وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فتنه 88 با هدف مشخص و صرف هزینه‌های کلان برنامه‌ریزی شده بود، گفت: فتنه‌گران اسلام و اصل ولایت را هدف قرار داده بودند و به دنبال تغییر هویت و ماهیت اسلامی نظام بودند.

وی ادامه داد: با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر دشمنان انقلاب با شکست مواجه شدند و فتنه 88 دفن شد.

ابوحمزه با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: باید هوشیار باشیم و در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با تأکید بر اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ابراز داشت: اجرای این فریضه الهی باید مدنظر قرار گیرد تا جامعه سالم بماند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، افزود: همه باید احساس مسئولیت کنند و پای کار باشند.

وی با تأکید بر احیای تذکر لسانی در جامعه اضافه کرد: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی شود و یکی از راه‌های اجرای این مهم در جامعه احیای تذکر لسانی است.

ابوحمزه با بیان اینکه این فریضه مهم در جامعه فراموش شده است، گفت: اگر این فریضه الهی به فراموشی سپرده شود ارزش‌ها جای ضدارزش‌ها را می‌گیرد و جامعه را فساد می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کم‌رنگ شدن این فریضه الهی در جامعه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جامعه بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر استوار است، خاطرنشان کرد: همه در اجرای این فریضتین دارای تکلیف هستند و باید به تکلیف و وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات