خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

بسیج در تمام برنامه‌ها نقش تاثیرگذار و سازنده‌ای دارد

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش مؤثر بسیج در دفع فتنه 88 گفت: مردم ایران در یک کلمه همگی بسیجی هستند بنابراین نقش بسیج در تمام برنامه‌ها تاثیرگذار و سازنده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۲۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

سرهنگ سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار داشت: رمز حماسه 9دی نقش روشنگری رهبری بر جداسازی قانون‌شکنان و قانون‌مداران و همچنین توجه به جذب حداکثری و دفع حداقلی بود.

وی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر نقش ولایت فقیه و رهبری و همراهی مردم و رهبرشان است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: در حالی که مادران شهید فرزندانشان را برای دفاع از انقلاب و دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کردند برخی از گمراهان و فتنه گران قصد داشتند کشور را در اختیار استکبار قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید ایجاد فتنه 88 برای مردم بازگو شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه روز 9 دی شکست توطئه ها و نقشه های شوم چندین ساله دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب بود ضروری است این روز گرامی داشته شود.

سعیدی هدف اول دشمنان را در فتنه 88 از بین بردن انقلاب اسلامی و در مرحله بعد نفوذ در ارکان قدرت تصمیم گیری عنوان کرد و گفت: سکوت برخی از خواص و عدم بصیرت افزایی در سطح جامعه باعث شد فتنه 88 هشت ماه طول بکشد.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی در 9دی با خلق حماسه نشان دادند بصیرت داشتن، با داشتن سواد و مقام به دست نمی آید و بسیاری از مردم عادی بسیار جلوتر از مسئولان و با سوادان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز نیز خطر فتنه وجود دارد و باید با هوشیاری از نفوذ عاملین دشمن در بدنه نظام جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در دفع فتنه 88 اظهار داشت: مردم ایران در یک کلمه همگی بسیجی هستند بنابراین نقش بسیج در تمام برنامه ها تاثیرگذار و سازنده است.

سعیدی با بیان اینکه دشمنان فهمیدند که مردم ایران انقلابی را که با خون هزاران شهید به دست آورده اند به آسانی به دست دشمنان نخواهند داد و تمام توطئه آنها را با حضور خودشان در صحنه خنثی خواهند کرد، گفت: حماسه 9دی برای دوستان امیدآفرین و نصرت الهی و برای دشمنان یأس و ناامیدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات