خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: دشمن با به‌کارگیری شگردهای فریب و لایه بندی مختلف افراد خاصی را وارد صحنه کرد و فتنه 88 شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۱۰۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در همایش بزرگ بسیجیان ادارات حوزه شهید مقصودی همدان که در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان با حضور 100 نفر از بسیجیان برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیجیان افسران جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به شکل گیری فتنه 88 افزود: 10 الی 15 سال اتاق فکرهای دشمنی تمرکز کردند تا این فتنه پیچیده و مخوف را علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کنند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: دشمن با به‌کارگیری شگردهای فریب و لایه بندی مختلف افراد خاصی را وارد صحنه کرد و فتنه 88 شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اولین لایه در این فتنه اراذل و اوباش بودند، گفت: دومین لایه را منافقین و اعضای پژاک هدایت کردند.

امیری عنوان کرد: لایه سوم فتنه نیز مدیران بریده از نظام و خارج نشین‌های وطن فروش بودند.

وی با اشاره به سران فتنه و بازی آنان در زمین دشمن آنان را فریب خورده‌های این بازی دانست و گفت: خسارت 400 میلیارد تومانی و 3 هزار زخمی و 57 کشته نتیجه این خباثت‌ها بود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با تأکید بر تبیین فتنه 88 و حماسه 9دی تأکید کرد: امروز همه باید همکاران، خانواده و اطرافیان خود را با فتنه و مصادیق آن آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات