خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان با اشاره به نقش مردم در حوادث فتنه 88 گفت: نقش مردم و جایگاه آنها به تعبیر مقام معظم رهبری یک نقش کاملا واقعی و حقیقی است و ما تا زمانی که این مردم همیشه در صحنه را داشته باشیم انقلابمان بیمه است.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۰۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سبحانی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در دانشگاه تربیت معلم شهید مقصودی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: نخستین نکته در مورد فتنه که مقام معظم رهبری از آن به عنوان کلید واژه نام برده و بارها درباره آن توضیح دادند یک واژه دینی محض است که در ادبیات دینی ما در مورد فتنه فراوان سخن به میان آمده است.

وی با اشاره به حوادث فتنه 88 ابراز کرد: نقطه اوج آن در پایان فتنه بود که باید آن روز را ارج نهاد و روشنگری کرد و آن را برای عبرت گرفتن نسل آینده زنده نگاه داشت.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: کشور ما کشوری است که مردم نقش اصلی را در به‌وجود آمدن این انقلاب داشته است چه قبل از انقلاب و چه در کوران انقلاب و چه در بعد از انقلاب و هر زمان کوچک‌ترین خطری انقلاب اسلامی ما را تهدید کرده است این مردم بودند که به صحنه آمدند و خطر را رفع کردند.

وی در خصوص نقش مردم در حوادث فتنه 88 عنوان کرد: نقش مردم و جایگاه آنها به تعبیر مقام معظم رهبری یک نقش کاملا واقعی و حقیقی است و ما تا زمانی که این مردم همیشه در صحنه را داشته باشیم انقلابمان بیمه است.

سبحانی گفت: یکی از بدترین چیزهایی که اتفاق افتاد و نابخشودنی بود این بود که گروهی را در مقابل با گروه دیگری قرار دادند که پایان این کار معلوم نبود چه می شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وقتی در یک کشوری گروهی در مقابل گروه دیگر قرار می گیرد مثل این است که کشور ما در لبه پرتگاه قرار بگیرد و فضا نباید دو قطبی شود.

مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان همدان عنوان کرد: ما باید از این حوادث عبرت بگیریم و در آینده به گونه ای عمل کنیم که از این اتفاقات رخ ندهد و این خساراتی که در آن سال اتفاق افتاد قابل جبران نیست.

وی در ادامه گفت: اگر در سال 88 لطف الهی شامل حال ما نمی شد که به تعبیر مقام معظم رهبری بارها و بارها در حوادث گوناگون دست غیبی خداوند را ما دیدیم که خداوند درست در جایی که شرایط سختی حاکم می شود لطفش شامل حال ما شده و قضیه را تمام می‌کند.

سبحانی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام اسباب و مسببات است و از طریق مردم و حضور به موقع مردم و روز 9 دی نقطه اوج حضور مردم بود که همه اقشار مردم با هر گرایشی آمدند و در این روز بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی را برای ده‌ها سال بیمه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات