خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر تأکید کرد

آموزش و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید هوشیار بود تا در جنگ نرم نیز پیروز و سربلند باشیم، گفت: لازمه این مهم بصیرت‌افزایی، آموزش و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۹۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام اسماعیل چراغی در نشست بصیرتی که با حضور خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه ملایر برگزار شد با اشاره به شبهاتی که در فضای مجازی ایجاد می‌شود، اظهار داشت: ماهواره، فضای مجازی و ... همه از ابزارهای جنگ نرم هستند.

وی با بیان اینکه یکی از شبهاتی که در فضای مجازی مطرح شد این بود که هزینه حج را به فقرا بدهید، گفت: شما با یک حساب سرانگشتی محاسبه کنید که هزینه حج بیشتر است یا هزینه‌های آنتالیا، چرا هزینه آنتالیا را به فقرا نمی‌دهند، چرا ماشین‌های میلیاردی سواری می‌شوند و پول آن را به فقرا نمی‌دهند و به‌جای آن یک ماشین 100 میلیونی سوار نمی‌شوند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اظهار داشت: هزینه نگهداری یک حیوان در ماه ۳میلیون است ولی آیا جواب این سئوالات را جوانان ما می‌دانند.

وی با بیان اینکه در بحث محتوا نیز اینگونه است، گفت: به‌نام اسلام و امام حسین(ع) و خانواده در جامعه و کانون خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و بر افراد تاثیر می‌گذارند.

چراغی با بیان اینکه یکی دیگر از ابزارهای دشمن در جنگ نرم گوشی‌های هوشمند هستند، عنوان کرد: شما در سیستم اندروید وقتی که در حال نصب نرم افزارها هستید اجازه می‌دهید هر وقت و هر جا که بخواهد فیلم، عکس، پیامک و صدای شما را بگیرد و نیازی به تایید شما نیست.

وی گفت: این نرم‌افزارها جاسوسی است و ۲۵۰مرتبه موقعیت مکانی ما را به سرور اصلی در هر شبانه روز ارسال می‌کنند بنابراین در بحث مسائل نرم‌افزاری خطراتی هست.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید هوشیار بود تا در جنگ نرم نیز پیروز و سربلند باشیم، گفت: لازمه این مهم بصیرت‌افزایی، آموزش و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: در بحث بازی‌ها که در دسترس کودکان قرار می‌گیرد و بازی‌های خشن و اخلاقی و دینی که متاسفانه زیاد نیز هستند در فضای مجازی و... آسیب‌های وجود دارد که جامعه و خانواده‌های ما را تهدید می‌کنند.

چراغی خاطرنشان کرد: کسانی که با این ابزار وارد اینترنت می‌شوند و گوشی‌های آنها آنتن می دهد بدانند که خواه یا ناخواه با یک جاسوس اسرائیلی و آمریکایی زندگی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات