خبرهای داغ:
استاد دانشگاه و حوزه عنوان کرد

ایستادگی در برابر تهدیدات نرم دشمن با خدامحوری و ولایتمداری

استاد دانشگاه و حوزه گفت: بسیجیان با خدامحوری و ولایتمداری می‌توانند با بصیرت و وظیفه‌شناسی فضای سالم مجازی را در پایگاه‌های خود ایجاد کنند و در برابر تهدیدات نرم دشمن بایستند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۵۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، یادواره 35 شهید محله جولستان شهرستان تویسرکان با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان برگزار شد.

استاد دانشگاه و حوزه در این مراسم با تسلیت اربعین حسینی و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا در انتقال فرهنگ مکتب عاشورایی و ایثار و شهادت به نسل بعد مؤثر است.

حجت‌الاسلام فاضلی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن با جنگ سخت تلاش کرد تا به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازد و امروز با جنگ نرم وارد میدان شده است.

وی با اشاره به وظیفه امروز بسیج عنوان کرد: بسیجیان با خدامحوری و ولایتمداری می‌توانند با بصیرت و وظیفه‌شناسی فضای سالم مجازی را در پایگاه‌های خود ایجاد کنند و به افراد محله نشان دهند که چگونه در برابر تهدیدات نرم دشمن بایستند.

استاد دانشگاه و حوزه با تأکید بر مطالعه وصایای شهدا گفت: شهدا راه را نشان داده‌اند و برای آشنایی با راه شهدا باید وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم و به سفارس آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات