خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز رزمندگان غیور ما در جبهه‌های مقاومت با کمک‌های مستشاری خود به رزمندگان سوریه و عراق، داعش را به زانو در آورده‌اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای روستای اورقین که با حضور مسئولین شهرستان کبودراهنگ و خانواده‌های معزز شهدا و مردم شهیدپرور این روستا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با نثار خون پاکشان عزت و آبروی امروز ما را تضمین کردند.

وی خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های ارزشمند این نظام دانست و تصریح کرد: پدران و مادران شهدا همانند امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) نقش بزرگی در رساندن پیام شهدا به جامعه ایفا کردند و با همه وجود در رساندن پیام شهدا به جهان تلاش کردند که ما از این سرمایه‌های ارزشمند قدردانی می‌کنیم.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره جبهه‌های مقاومت و لزوم مقابله با داعشی‌ها افزود: ما از داعشی‌ها ترسی نداریم، ما از نفوذ دشمنان و ایجاد تفرقه در عمق نظام واهمه داریم.

وی ادامه داد: امروز رزمندگان غیور ما در جبهه‌های مقاومت با کمک‌های مستشاری خود به رزمندگان سوریه و عراق داعش و داعشی را به زانو در آورده‌اند و اگر حمایت های آمریکا نبود چه بسا در ظرف مدت کوتاهی داعش را ریشه کن می کردیم اما دشمنان تشیع بیکار ننشسته اند و با کمک های تسلیحاتی و حمایت‌های خود مانع از این اتفاق می شوند.

فرجی با اشاره به تفاوت شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: شهدایی که در جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند اکثرا جوانانی بودند که خودشان طعم پدر بودن را نچشیده بودند و فرزند محسوب می شدند اما امروز جوانانی که به جبهه های مقاومت اعزام می شوند اکثر آنها پدر چندین فرزند هستند و این نشان از پیروزی ما در مقابل دشمن در جنگ فرهنگی است چرا که با وجود این خیل عظیم تهاجم فرهنگی دشمن هنوز جوانانی در این مملکت مثل زمان جنگ وجود دارد تا در مواقع خطر و تجاوز دشمن به حریم اسلام در مقابل دشمنان بایستد و شجاعانه مبارزه کند.

وی خطاب به مسئولین به ظاهر انقلابی که در فکر ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: عده ای به ظاهر انقلابی که در فکر ایجاد تفرقه در انقلاب اسلامی هستند بدانند که مشکل اساسی این ملت لغو چند سخنرانی و کنسرت نیست و ما کارهای بسیار مهم‌تری نسبت به این مسائل داریم که مهم‌ترین آن ها رسیدگی به مشکلات مردم است.

فرمانده تیپ 32انصارالحسین(ع) استان همدان در نقل خاطرات شهدای جنگ تحمیلی ضمن گلایه از بعضی سینماگران جنگ تحمیلی در ترسیم وقایع جنگ ادامه داد: سینماگران، اجراکنندگان تئاتر و نمایشنامه نویسان در بازتاب وقایع جنگ تحمیلی به تضعیف نیروهای دشمن نپردازند چرا که ارتش عراق ارتشی قدرتمند بود که از جانب حدودا 21 کشور قدرتمند جهان به صورت مستقیم حمایت می شد و بالعکس به تضعیف رزمندگان اسلام در جنگ با دشمنان که اکثرا سعی در مظلوم نمایی نیروهای خودی می شود نپردازند چراکه اهمیت این هنرها وظیفه شما را نیز مهمتر و سنگین‌تر می کند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات