خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می‌توانیم با استفاده از وصیت‌نامه شهدا کشور را در تمام سطوح پیش ببریم.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۴۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خازره شهدا اظهار داشت: شهدا مانند دانشمندانی هستند که سال‌ها در راه کسب علم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا کشته نشده‌اند و زنده‌اند و در حال مشاهده ما و نگران ما هستند، افزود: ما می‌توانیم با استفاده از وصیت‌نامه شهدا کشور را در تمام سطوح پیش ببریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا به دلیل شهادت فرزندشان نباید ناراحت و نگران باشند.

وی ادامه داد: ما وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم و باید نگران خود و اعمال خود باشیم.

رنجبرزاده گفت: آنچه که امروز ما تحت عنوان امنیت از آن یاد می‌کنیم حاصل خون شهدا است و اگر انقلاب و بسیج نبود کشور به این مرحله نمی‌رسید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «ادامه دادن و زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: خوشا به حال کسانی که در فکر ادامه راه شهدا هستند.

* امام (ره) نسبت به کفار و آمریکا ذره‌ای کوتاه نیامد

امام جمعه اسدآباد نیز در ادامه با تسلیت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) افزود: خداوند برای هدایت انسان‌ها 124 هزار پیامبر مبعوث فرمود و 12 امام معصوم را در بین مردم قرار داد و حضرت زهرا(س) را حجتی برای بانوان قرار داد برای اینکه انسان‌ها به بیراهه نروند.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به آیاتی از قرآن که می‌فرماید «هر امتى را پيامبرى است پس چون پيامبرشان بيايد ميانشان به عدالت داورى شود و بر آنان ستم نرود»، عنوان کرد: امام راحل نیز پیامبرگونه وارد شد و زندگی خود را در عرفان قرار داد.

و افزود: امام(ره) تمام قابلیت‌های یک رهبر را دارد و بسیار بخشنده بود اما نسبت به کفار و آمریکا ذره‌ای کوتاه نیامد.

امام جمعه اسدآباد ابراز داشت:از نکاتی که امروزه در دست ما است راه امام(ره) و وصیت نامه ایشان است که با توجه به وصیت‌نامه ایشان، گویا امام راحل در آن زمان از حال این زمان آگاه بودند و آل سعود را ملعون به‌شمار می‌آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات