خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

تفکر بسیج یعنی حضور در صحنه و ولایتمداری/ تفکر بسیجی مربوط به یک جناح خاص نیست

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: معنای واقعی کلمه تفکر بسیج ایثار، چشم پوشی از خیلی مسائل، حضور در صحنه، فداکاری و ولایتمداری است و اگر این تفکر را احیا کنیم دنیا گلستان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای بلوار قائم مقامی که به همت حوزه بسیج حضرت علی ابن ابیطالب(ع) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند کسی را می‌خواهد که اهل معامله باشد و بازار بندگی بازار معامله است اگر کسی اهل معامله شد در بازار خدا سود می برد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: هر نفسی که می‌کشیم به مرگ نزدیک‌تر می‌شویم و آن چیزی است که ما داریم از دست می‌دهیم یادمان باشد خود را به هر چیزی نفروشیم قیمت ما بهشت است و بهشت وجدان راحت است و رضایت خدا مخفی در رضایت مردم است.

وی با بیان اینکه امروز بهترین کار جلب رضایت یکدیگر است شهدا این کار را کردند، افزود: اگر مسئولیت خود را بشناسیم و درست انجام دهیم رضایت محقق می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در این محله شهیدی پیدا می‌شود به‌نام «حیدر ابراهیم خانی» که سینه در مقابل موشک صهیونیست‌ها سپر می‌کند، همان صهیونیست‌هایی که الان بعضی از تفکرات بدشان نمی‌آید با آنها آشتی کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مربوط به یک جناح خاص نیست و بسیج برای همه است، گفت: جوان بسیجی یعنی جوانی که در میدان های لازم حضور داشته باشد.

آزادی‌خوه تصریح کرد: حضور هوشمندانه و موثر، ایمان سرشار، اعتقاد و توکل به خدا می شود بسیجی و هر کس این تفکر را داشته باشد خدا هم از او راضی است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما امروز این است که رضایت را به حداکثر ممکن برسانیم، ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی تمام زاییده نارضایتی‌ها است بنابراین باید شرایط رضا را فراهم کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهدا آینده خود را گذاشتند برای امروز ما و از ناموس ما دفاع کردند همه با هم برادر بودند و این باعث شد نامشان ماندگار شود آنها جان خود را دادند تا به مقام رضا برسند.

وی با بیان اینکه این نعمت بسیج که خداوند به ما عنایت کرده را باید حفظ کرد، گفت: معنای واقعی کلمه تفکر بسیج ایثار، ازخودگذشتگی، چشم پوشی از خیلی مسائل، حضور در صحنه، فداکاری و ولایتمداری است و اگر این تفکر را احیا کنیم دنیا گلستان می‌شود و اگر از دست بدهیم صدها اتفاق سیاسی بیفتد هیچکس به داد ما نخواهد رسید.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: قرار بود به ما هواپیما بدهند اینقدر بالا و پایین رفتند آخر هم گفتند نمی‌دهیم وقتی یکی از مشاوران فلان شخصیت در کتابش می نویسد ما در دهکده جهانی نمی توانیم منطبق بشویم چون شیعه هستیم یا باید شیعه بود یا نباید تعامل کرد چه کسی حاضر است محبت حضرت ابوالفضل(ع) را کنار بگذارد که با دهکده جهانی هماهنگ بشود.

وی ادامه داد: می نویسند ایران عقب مانده است چون شعار عدالت داد شعار عدالت را کنار بگذارید شما هم کشور پیشرفته‌ای خواهید شد این تفکر، تفکر انسانی نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید آن چیزی را که به ما سپرده اند به دست نسل بعدی بسپاریم انقلاب را آنگونه که می شنوید بازخوانی نکنید با تفکر و با نشانه‌ها بازخوانی کنید شهدا نشانه هستند و انقلاب ما انقلاب انسانی است.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که در مجلس شورای اسلامی آن کلیمی‌ها، زرتشتی‌ها، مسیحی‌ها و ارمنی‌ها کرسی دارند، شیعه و سنی کنار هم هستند آیا در کشورهای دیگر هم اینگونه است آیا کشور های دیگر به سایر ادیان حق می دهند؟

آزادی‌خواه بیان کرد: در همین اربعین در چندین کشور دنیا خون‌ها ریخته شد فقط به جرم اینکه برای امام حسین(ع) عزاداری کردند امام حسین(ع) شهید شد تا انسان را از جهل و گمراهی نجات بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات