خبرهای داغ:
6 آذر ماه صورت می‌گیرد

برگزاری اولین یادواره شهدای کوی امیرکبیر همدان

دبیر یادواره شهدای کوی امیرکبیر همدان از برگزاریاولین یادواره شهدای کوی امیرکبیر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
مریم نادربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و 8 هزار شهید والامقام استان همدان اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا امروز به عنوان یک اصل در جامعه شناخته می شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: توجه و عمل به وصیت شهدا و بزرگداتشت این دلیرمردان بسیار مهم است.

دبیر یادواره شهدای کوی امیرکبیر همدان تصریح کرد: بدون شک امنیت و آسایشی که امروز در ایران اسلامی داریم همه و همه مدیون خون پاک شهدایی است که با از خود گذشتگی و ایثار در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمن بعثی گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه از ویژگی های برپایی این یادواره تقارن آن با هفته بسیج است گفت: حجت الاسلام نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان سخنران این یادواره خواهد بود.

نادربیگی در پایان یادآور شد: اولین یادواره شهدای کوی امیرکبیر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان، روز شنبه مورخ 6 آذر ماه هم زمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولیعصر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار