خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به وصایای شهدا گفت: در اکثر این وصایا به سه موضوع روحیه و تفکر انقلابی، استکبارستیزی و ولایت‌مداری تأکید شده که جوانان امروزی باید رفتار و منش شهدا را به عنوان الگو خود در راستای پیشرفت ایران اسلامی قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۳۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای روستای کمشانه(قمشانه) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، امام شهدا و هفته مبارک بسیج بیان داشت: یادواره شهدا یادآور خاطراتی از فرزندان ایران اسلامی که با نثار خون خود باعث ایجاد امنیت، استقلال و آزادی شدند.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که اگر بخواهیم در مورد آن کتاب بنویسیم هزاران جلد می‌توان تهیه کرد و وظیفه امروز ما ترویج و نشر این فرهنگ در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: برخی سعی می‌کنند آرمان های شهدا را آنچنان که بود، پنهان کنند و هشت سال دفاع مقدس را در سطح جنگ‌های ساده وانمود کنند و از اعتبار و ارزش دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بکاهند.

وی گفت: وقتی که وصیت نامه شهدا و خاطرات آنها را ورق می‌زنیم ، قریب به اتفاق آنها با سه موضوع روحیه و تفکر انقلابی، موضوع استکبارستیزی و ولایت‌مداری بر می‌خوریم که جوانان امروزی باید رفتار و منش شهدا را عنوان الگو خود در راستای پیشرفت ایران اسلامی قرار دهند.

مرادی در ادامه سخنانش ابراز داشت: راه رسیدن به پیشرفت اکتفا به ظرفیت های داخلی و ایستادگی بر اصول امام(ره) و انقلاب است.

وی در ادامه به فرمایشات مقم معظم رهبری اشاره کرد و گفت: متاسفانه دو اشتباه به افکار جامعه تزریق می‌کنند که یکی از جوانب استکبار جهانی و غرب است که از برنامه راهبردی آنها است .

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اضافه کرد: دومین موضوع نیز از جانب کسانی است که به نوعی وابسته به غرب و راه پیشرفت را تعامل با غرب می دانند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) فرمود «هر چه فریاد دارید برسر آمریکا بریزید» که این نکته بر سر تعصب و غرور است و نه از سر منطق و دومین اشتباه که از اشتباه اول خطرناک تر است،سازش با آمریکاست که برخی آن را حلال مشکلات می‌دانند و به دنبال تزریف این افکار به جامعه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات