خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان تأکید کرد

تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان و بسیجیان

جانشین سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با اشاره به لزوم تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان و بسیجیان گفت: با ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم خودباوری و روحیه «ما می‌توانیم» را در جامعه ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۶۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به لزوم تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در بین جوانان و بسیجیان ابراز داشت: اگر به دوران دفاع مقدس برگردیم با فکر و اندیشه درباره آن می‌توان نتیجه گرفت که در دوران دفاع مقدس با وجود شرایط سخت موجود ما توانستیم با روحیه خودباوری موفق شویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز نیاز است تا افراد جامعه به سمت روحیه خودباوری بروند، افزود: با ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم خودباوری و روحیه «ما می‌توانیم» را در جامعه ایجاد کنیم.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با اشاره به تلاش‌های مجموعه سپاه و بسیج در راستای تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در جامعه ابراز داشت: به لطف خداوند این سیر تقویت روحیه «ما می‌توانیم» در جامعه به خوبی قابل مشاهداست.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که مطرح می‌شد نحوه عمل نسل جدید بود که این نسل جدید مانند نسل قدیم فکر و عمل می‌کند و می‌تواند راه گذشته را طی کند و شهدای مدافع حرم استان همدان به همگان نشان دادند که این شهدا مصداق بارز این مهم هستند که نسل جدید نیز مانند نسل قبل پای کار و اهداف مقدس انقلاب ایستاده است.

مجیدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تقویت سرعت جهش علمی در استان عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج با برگزاری همایشات مختلف علمی و مطالبه‌گری به دنبال ایجاد زمینه‌های بیشتر برای فعالیت‌های علمی در استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات