خبرهای داغ:
رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

لزوم ترویج فرهنگ پژوهش در بین اقشار مختلف و بسیج

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ پژوهش در بین اقشار مختلف و بسیج در خصوص شیوه کار جشنواره گفت: ما از اقشار اندیشه‌ورز بسیجی با توجه به شاخص‌های ارزیابی برترین آنان را انتخاب کردیم.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد ابراهیمی امشب در جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره، شناسایی عرصه‌های علمی اقشار اندیشه‌ورز بسیج و تجلیل از آنان و بهینه‌سازی در بین آحاد بسیجیان و همچنین ترویج روحیه خودباوری و «فرهنگ ما می‌توانیم» است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ پژوهش در بین اقشار مختلف و بسیج در خصوص شیوه کار جشنواره گفت: ما از اقشار اندیشه‌ورز بسیجی با توجه به شاخص‌های ارزیابی برترین آنان را انتخاب کردیم.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های علمی، پژوهشی حمایت و هدایت طرح‌ها است که سازمان از طرح‌هایی که جنبه مقاومتی داشته باشند حمایت می‌کند و شیوه حمایت به سه طریق حمایت مشاور‌ای،کارگاهی و مالی است.

وی در ادامه با اشاره به تشکل دانش بنیان در سازمان افزود: بخش خانه نخبگان بر عهده دکتر هادیان است که وظیفه آن شناسایی مسائل و معضلات استان بوده که در کارگروه‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکار ارائه می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: تشکل دیگر مرکز رشد است که محلی برای پرورش ایده‌ها است و دیگری پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج است که در حوزه نیروی انسانی تحقیقاتی که مرتبط با مجموعه بسیج باشد در داخل این پژوهشکده انجام می‌شود.

وی در خصوص بحث نظرسنجی ابراز داشت: نظرسنجی که در طیف استانی انجام می شود. این نظرسنجی ها با استفاده از پرسشگری است که در تمام استان و شهرستان‌ها پرسشگر وجود دارد و این کار پرسشگری انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات