خبرهای داغ:
به مناسبت دومین کنگره شهدای دانشجوی استان همدان صورت می‌گیرد؛

برگزاری نخستین جشنواره «علمی سینا» در همدان

مسئول علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره «علمی سینا» به مناسبت دومین کنگره شهدای دانشجوی استان در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۱۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

حسین عابدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: جشنواره فعالیت‌های برتر علمی بسیج دانشجویی همدان با عنوان جشنواره «علمی سینا» همانند هر سال از ابتدای آذر ماه آغاز به‌کار کرده است.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنوراه «علمی سینا» بعد از سه ماه فعالیت و دریافت مطالب شرکت‌کنندگان در این جشنواره علمی در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسئول علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به قالب‌های حضور در جشنواره «علمی سینا» خاطر نشان کرد: این جشنواره به طور کلی دارای 8 قالب برای حضور علاقمندان است.

وی ادامه داد: بازدیدهای علمی و تخصصی هدفمند، سایت و وبلاگ‌های تخصصی ، پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های علمی، کرسی‌های آزاداندیشی تخصصی، برنامه‌های گفتمان‌ساز تخصصی، اختراعات و ابتکارات علمی، یادداشت و مقاله‌های تخصصی، بیانیه‌ها و نامه‌های تخصصی، با محوریت تمام فعالیت‌های علمی دانشجویی کلیه رشته‌های دانشگاهی تشکیل‌دهنده قالب‌های ورود و شرکت در این جشنواره هستند.

عابدی‌مهر امسال برای نخستین بار در استان همدان جشنواره «علمی سینا» با سه موضوع شامل «شهدای دانشجو و جهاد علمی در دفاع مقدس»، «شهدای دانشجو و فرهنگ دفاع مقدس» و همچنین جهاد علمی در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همزمان شدن برگزاری جشنواره «علمی سینا» با کنگره شهدای دانشجوی استان همدان، اظهار داشت: به طور قطع این همزمانی، اثرات و برکات بسیاری در اجرای هرچه بهتر این برنامه علمی خواهد داشت.

مسئول علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به روند شرکت در این جشنواره عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنوراه «علمی سینا» می‌توانند مستندات و آثار خود را تا تاریخ 10 دی ماه سال جاری به تارنمای جشنواره به آدرس www.sinafestival.ir   ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: دبیرخانه جشنواره «علمی سینا» در معاونت فرهنگی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ریاست دکتر موسوی بهار تشکیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره توضیحات بیشتر را در راستای نحوه شرکت و داوری‌ها و مراسم اختتامیه دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات