خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خبر داد

اجرای 30 عنوان برنامه طی هفته بسیج در پایگاه‌های بسیج طلاب همدان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: هم زمان با هفته مبارک بسیج 30عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه‌های بسیج طلاب ور وحانیون استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۹۶۶۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی، عزت و افتخار این سرزمین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج 30 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان تصریح کرد: از برنامه‌های ویژه این هفته می‌توان به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی در رشته های تیراندازی، شنا، جودو و تکواندو اشاره کرد.

وی ادامه داد: دیدار طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی در روز قشر با حضرت آیت‌الله موسوی اصفهانی، رئیس شورای عالی قشر بسیج طلاب و روحانیون و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و تقدیر از فعالین بسیجی قشر نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسنی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان همدان و اعزام مبلغ برای مراسمات اربعین در خارج از مرز و داخل کشور، برگزاری میقات صالحین(حضور حلقاتی از صالحین در نماز جمعه)، اعزام مشاور دینی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی از دیگر برنامه‌هیا پیش بینی شده در هفته بسیج به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های افزایش جمعیت و بصیرتی ـ سیاسی خاطرنشان کرد: خطبه خوانی حضرت زینب(س)، برگزاری اردوهای فرهنگی و جهادی، نمایش فیلم در رابطه با دفاع مقدس، برگزاری حلقات صالحین با موضوعات متناسب با هفته و سرکشی از خانواده های شهدا نیز از برنامه‌های مهم این سازمان در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات