خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) همدان مطرح کرد

روحیه بسیجی در ادارات از رویش‌ها و ابتکارات سازمان بسیج کارمندان

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه روحیه بسیج در ادارات از رویش‌ها و ابتکارات سازمان بسیج کارمندان است، گفت: این نسل خواهند توانست پرچمداران علی زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشند و با شعور خود شور اجتماعی را پدید آورند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۸۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در دیدار با امام جمعه اسدآباد با بیان اهداف و ماموریت‌های بسیج کارمندان اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری و ابتکار در سایه لباس مقدس بسیجی از ملزومات بسیج ادارات است.

وی افزود: آنچه کارمند را در ذهن ارباب رجوع نهادینه می‌سازد اخلاق نیکو و همت و روحیه جهادی در انجام درخواست‌های مردم است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) که فرمودند «من در دنیای شما سه چیز را مطلوب می دانم تلاوت قرآن و نگاه به چهره مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و انفاق در راه خدا»، گفت: انفاق همین وقت گذاشتن برای خدمت به خلق خدا است که بهترین آنها در ایران اسلامی به چشم می‌خورند و سرمایه‌های بی‌نظیری برای ولایت به شمار می‌آیند.

وی در ادامه به تشریح اهداف و ماموریت های بسیج ادارات پرداخت و افزود: کارمندان تراز و سطح انقلاب خواهند توانست آینده انقلاب را تعیین کنند و منشأ نورانی صدور اخلاقیات، رفتارها و گفتمان‌های زیبا برای اداره دنیایی مملو از آسیب و تهدید باشند.

امیری با بیان اینکه روحیه بسیج در ادارات از رویش‌ها و ابتکارات سازمان بسیج کارمندان است، گفت: اعتقاد داریم این نسل خواهند توانست پرچمداران علی زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشند و با شعور خود شور اجتماعی را پدید آورند.

امام جمعه اسدآباد نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ کارمندان بسیجی که مزین شدن به لباس بسیج را افتخاری بزرگ می شمارند، گفت: باید تلاش خود را به کار بریم که همواره در بستر تربیت بخش بسیج پایگاه‌های مردمی را حفظ وتقویت کنیم.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در پایان وظیفه همگان را تلاش در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و آن را یک هدیه الهی عنوان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات