بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته بسیج:
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته بسیج آمده است: هم اکنون نوای دلنشین فرهنگ و تفکر بسیجی علاوه بر روح و جان ملت ایران و به ویژه قشر فرهنگیان، در جغرافیای منطقه نیز طنین‌انداز شده و روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب دیگر را نوازش داده است.
کد خبر: ۸۷۷۹۷۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد( امام خمینی (ره)

در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با آغاز استقرار نظام مقدس برخاسته از این انقلاب راستین، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با ایده‌ای نشأت گرفته از تفکرات پیشروانه اسلامی، فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را در پنجم آذر ماه 1358 صادر فرمودند که به طور قطع ناشی از آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی معجزه‌گونه ایشان بود.

بدون شک نقش‌آفرینی‌ها و کارکردهای منحصر به‌فرد بسیج طی 37 سال گذشته به ویژه حماسه‌آفرینی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، رویارویی با توطئه‌های دشمنان در دوره‌های مختلف تاریخ انقلاب از جمله مقابله هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌انگیزی‌ها و بحران‌سازی‌های معاندین و استکبار جهانی، عزم جزم برای گره‌گشایی از مشکلات مختلف جامعه و همراهی با مردم در این عرصه و... پشتوانه بسیار قابل اعتماد برای نظام و ملت ایران از بسیج و بسیجیان ساخته و آنها را برای همیشه به الگوی فکری و عملی به ویژه برای جوانان، دانش‌آموزان و فرهنگیان تبدیل کرده است.

هم اکنون نوای دلنشین فرهنگ و تفکر بسیجی علاوه بر روح و جان ملت ایران و به ویژه قشر فرهنگیان، در جغرافیای منطقه نیز طنین‌انداز شده و شاداب و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب دیگر را نوازش داده است.

حال در سی و هفتمین سالگرد تشکیل سازمان پر افتخار بسیج مستضعفان، ما اعضای سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان، با روح بزرگ و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و نیز با نایب امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) بار دیگر پیمان می‌بندیم تا همواره در رکاب حضرتش، بسیجی بمانیم و در راه ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، تا پای جان مقاومت و ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات