خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

بسیج نقش اساسی در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است

امام جمعه اسدآباد با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای بسیجی در سوریه، گفت: بسیج یکی از نهادهای مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش اساسی در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۰۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرده و به عظمت خلقت انسان اشاره کرد و بیان داشت: اهل تقوا به‌سادگی تن به گناه نمی‌دهد چراکه یاد خدا آنان را از آن امر گناه بازمی‌دارد.

وی با اشاره به جایگاه انسان در قرآن اظهار کرد: عبادت، یکی اهداف مهم خلقت انسان در قرآن کریم است که باید در ظاهر و باطن مطیع خداوند باشد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه خداوند نیاز به عبادت ما انسان‌ها ندارد، افزود: آنانی که مطیع دستورات الهی هستند، یادشان همیشه زنده و پایدار است و ازجمله کسانی که نامشان زنده است، سیدالشهدا امام حسین(ع) ویاران باوفایش هست.

وی با اشاره به اینکه عبادت و بندگی هم‌وغم امامان معصوم، پیامبران خدا و آیت‌الله بهجت‌ها بود، خاطرنشان کرد: اینان با همین بندگی برای خدا بود که نامشان برای همیشه جاودانه است و باید ما آنان به‌عنوان الگوی خو قرار داده و همانند آنان مطیع خداوند متعال باشیم.

حسینی‌مجد با اشاره به دهه آخر ماه صفر و رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت حضرت امام مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، تصریح کرد: انتظار می‌رود که در این دهه آخر ماه صفر نیز مراسمات سوگواری و عزاداری‌ها را باشکوه در مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار کنند.

وی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی در اسدآباد، گفت: این اجتماع سوگواری از ساعت 9:30 از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا امامزاده سیدان برگزار شود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه از نشانه‌های یک مؤمن خواندن زیارت اربعین است، گفت: این زیارت را در مراسم پیاده‌روی انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج از دوم تا پنجم آذرماه، تصریح کرد: بسیج یکی از دستاوردهای انقلاب و امام راحل بود که در سال 58 شکل گرفت.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای بسیجی در سوریه، افزود: بسیج یکی از نهادهای مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش اساسی در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی، گفت: هر جا نیاز به روحیه بسیجی بوده این بسیجیان مرزوبوم با اخلاص وارد شده‌اند که باید با باشکوه برگزار کردن برنامه‌های این هفته یاد و خاطره شهدای بسیجی را زنده نگه داشت.

حسینی‌مجد بر حضور همه مردم و مسئولان در برنامه‌های مختلف بسیج به میزبانی سپاه و بسیج، گفت: باید اوصاف بسیجی بودن از جمله اخلاص، خودسازی، خاکی بودن و خودباوری در بین قشرهای مختلف مردم و مسئولان نهادینه شود.

وی با تسلیت به مناسبت رحلت سه پدر شهید در این شهرستان و خانم دباغ مبارز انقلابی دوران انقلاب اسلامی، گفت: این پدران و مبارز انقلابی از جمله افتخارات شهرستان بودند که رحلت آن‌ها یک ضایع بزرگی برای ملت ایران است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم اصفهان، اظهار کرد: ایشان فرمودند که برای ما فرقی نمی‌کرد که کدام کاندیدا رئیس‌جمهور آمریکا شود چراکه هرکدام به نحوی به ایران ضربه زده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات