خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما برای نظام اسلامی هزینه داده‌ایم، گفت: هزینه‌ها را خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان داده‌اند و امروز خانواده معظم شهدای مدافعین حرم هزینه می دهند که همه برای احیای ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملایر اظهار داشت: پیگیری‌ها، تذکرات و تعهدات لازم برای تحقق احیای ارزش‌ها و جلوگیری از منکرات ، انجام شده است و ما نباید فراموش کنیم که نظام ما یک نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما برای نظام اسلامی هزینه داده‌ایم، گفت: هزینه‌ها را خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان داده‌اند و امروز خانواده معظم شهدای مدافعین حرم هزینه می دهند که همه به‌خاطر ارزش‌های اسلامی است.

امام جمعه ملایر افزود: خانواده شهدا به این درک و شناخت رسیدند که برای احیای ارزش‌های اسلامی این هزینه‌ها را بدهند چراکه اصل احیای ارزش‌ها است .

وی با اشاره به فرموده پیامبر(ص) گفت: حلال الهی تا روز قیامت حلال و حرام تا روز قیامت حرام است یعنی با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی حرام الهی حلال نمی شود.

برقراری با بیان اینکه منکرات در جامعه بشری بوده و خواهد بود، گفت: نگرانی برای بازتاب‌ها و تاثیرگذاری‌های منفی است که در سطح شهرستان وجود دارد که دهن کجی به ارزش‌ها نباشد.

وی با بیان اینکه ما باید در مقابل این گونه مسائل برنامه‌ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: ملایر شهر یک هزار و ۱۰۰ شهید، فرهیختگان، نخبگان، اندیشمندان و مشاهیر در عرصه‌های مختلف بوده بنابراین باید شئونات ملایر حفظ شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه همیشه با پایان ماه صفر دغدغه‌ها و نگرانی مردم شروع می‌شود، یادآور شد: صوت‌های هنجار شکن باز سطح شهر را خراب می کنند و برجی نصف شب به بهانه اینکه عروسی است خواب و آسایش را از مردم می‌گیرند.

وی ادامه داد: باید با هماهنگی سپاه، بسیج، فرمانداری و نیروی انتظامی سروسامانی صورت گیرد و یک فکر اساسی برای مزاحمتی که برای مردم ایجاد می‌شود، داشته باشیم.

برقراری گفت: باید با رعیت مسائل امنیتی و اخلاقی در اطراف مصلا و مزار شهدا از حرمت شکنی‌ها جلوگیری و تذکراتی داده شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر دوربین و سیستم صوتی یکی از موارد لازم است، گفت: پیگیری بودجه برای تخصیص آن لازم است که سطح شهر تحت پوشش قرار بگیرد و در مناسبت‌ها از آن سیستم صوتی استفاده شود، همچنین دوربین خود باز دارنده است و بهترین عامل پیشگیری از جرائم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات