خبرهای داغ:
امام جمعه رزن:

بیداری اسلامی در جهان نشأت گرفته از بسیج است

امام جمعه رزن بیداری اسلامی در جهان را نشأت گرفته از بسیج عنوان کرد و گفت: کشورهای دیگری هم که در مقابل ظالمان ایستاده‌اند و روز به روز پیروزی‌هایی کسب می‌کنند از کشور ما الگو گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پاسداران و مسئولین شهرستان رزن با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

امام جمعه رزن در این دیدار ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: خداوند همیشه بندگانش را مورد عنایت قرار داده و فقط کافی است چشمان خود را به خوبی باز کرده و آن را ببینیم و تشکیل بسیج نیز یکی از الطاف الهی به ملت ایران است.

حجت‌الاسلام حسن طاهری بیداری اسلامی در جهان را نشأت گرفته از بسیج عنوان کرد و گفت: کشورهای دیگری هم که در مقابل ظالمان ایستاده‌اند و روز به روز پیروزی‌هایی کسب می‌کنند از کشور ما الگو گرفته‌اند.

وی عامل اصلی تشکیل بسیج را مسئله دین بیان کرد و افزود: اگر دین نباشد بسیج تشکیل نمی‌شود چراکه اغلب افراد بسیجی با رویکرد دینی کنار هم جمع شده و برنامه ها را اجرا می کنند.

امام جمعه رزن تصریح کرد: این کار فقط در کشورهای اسلامی قابل اجرا است و کشورهای استکباری هرگز نمی‌توانند بسیج مردمی تشکیل دهند چراکه آنها هیچ قید و بندی ندارند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان رزن نیز در ادامه گزارشی از برنامه‌های مجمع عالی بسیج ارائه کرد و اظهار داشت: مجمع عالی بسیج 17 کارگروه داشته ولی به دلیل نبود بستر مناسب در شهرستان 8 کارگروه تشکیل شده و بقیه کارگروه ها نیز در این 8 کارگروه تلفیق شده اند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به هدف تشکیل مجمع عالی بسیج گفت: هر کدام از کارگروه‌ها نقش یکی از وزارتخانه‌های دولت را داشته و با آسیب‌شناسی معضلات شهرستان سعی دارند در کارگروه ها این معضلات را مورد بررسی قرار داده و راهکاری برای رفع آن ارائه دهند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

...ابتدای گزارش

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات