خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

دولت به مستحبات دل خوش نکند/20 مهر به عنوان روز «بهار» تعیین شد

امام جمعه بهار گفت: دولت به جای شرمساری درخصوص لغو سخنرانی علی مطهری، درباره حقوق های نجومی، بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها و مساله گرانی ابراز شرمساری کند و به اقدامات و کارهای اساسی بپردازد و خدای ناکرده به مستحبات دل خوش نکند.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه های این هفته شهرستان بهار اظهار داشت: بسیج بدون درنظر گرفتن مرز جغرافیایی، قومی، نژادی و جنسیت یارگیری کرده و با تکیه بر مردم از حیثیت و شرافت و ارزش‌های دینی و انقلابی صیانت می‌کند.

وی افزود: دولت به جای شرمساری درخصوص لغو سخنرانی علی مطهری، درباره حقوق های نجومی، بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها و مساله گرانی ابراز شرمساری کند و به اقدامات و کارهای اساسی بپردازد و خدای ناکرده به مستحبات دل خوش نکند.

امام جمعه بهار از همه خادمان اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد و گفت: افتخار بزرگی برای شهرستان بهار بود که موکب آیت الله بهاری در کربلای معلی و شهرستان بهار برپا شد و همه خادمان در داخل و خارج از ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.

وی درخصوص تصویب روز بهار گفت: از دو سال پیش تصمیم بر انتخاب روز «شهرستان بهار» بود که به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعلام شد و بر این مبنا روز 20 مهر به یمن رجعت عارف جهان اسلام، آیت الله بهاری به عنوان روز «بهار» نامگذاری شد.

حاتم نیا اظهار داشت: این تصمیم اتخاذ شده مبتنی بر خرد جمعی و همگانی گرفته شد و اگر من از شخصیت والامقام آیت الله بهاری بگذرم، بهاری‌ها از این شخصیت به راحتی عبور نخواهند کرد.

وی از عدم احصا تاریخ تولد آیت الله بهاری و در دست بودن روز وفات و ورود این عالم ربانی خبر داد و گفت: بنا به تصویب شورای فرهنگ عمومی، روز رجعت این عارف گرانقدر با کوله باری از فقه آل محمدی به عنوان روز بهار نامگذاری شد.

امام جمعه بهار خاطرنشان کرد: به نظر همه کسانی که خارج از شورای فرهنگ عمومی اظهارنظر کردند احترام گذاشته و تاکید می‌کنم به مناسبت ورود ارزش‌ها به شهر بهار روز 20 مهر را به عنوان روز «بهار» اعلام می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات