خبرهای داغ:
رئیس شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

تعطیلی یک مطب و دندان‌سازی غیرمجاز در همدان

رئیس شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک واحد دندانپزشکی و همچنین دندان‌سازی فاقد مجوز توسط عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان همدان پلمپ شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۵۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در ادامه طرح مشترک نظارتی مراکز درمانی توسط تعزيرات، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی، یک واحد دندانپزشکی بدون مجوز پلمپ شد.

وی افزود: با توجه به اخبار واصله، یک دانشجوی دندانپزشکی به صورت غیر قانونی در زیرزمین منزل خود اقدام به راه‌اندازی مطب دندانپزشکی و دندان‌سازی کرده بود که با اقدام به موقع اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سازمان نظام پزشکی به دلیل نداشتن مجوز و پروانه فعالیت پلمپ و ملزومات آن به نفع دولت ضبط شد.

رئیس شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در خصوص اتهام ایجاد موسسه پزشکی غیر قانونی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی این اداره کل پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است و نامبرده به اتهام دخالت در امر پزشکی به دادگستری معرفی شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به پلمپ دندان‌سازی متخلف در همدان عنوان کرد: همچنین در اجراي گشت مشترک برای نظارت بر مراکز خدمات پزشکی و بیمارستان‌ها یک واحد دندان‌سازی به دلیل نداشتن مجوز و پروانه فعالیت پلمپ شد.

یونسی بیان کرد: پرونده مشارالیه برای ادامه روند رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی این اداره کل ارسال شد.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان شعبه پنجم ویژه بهداشت در مركز استان و تمام شعب شهرستان‌هاي تابعه برای رسيدگي فوري به شكايات حضوري مردمي در خصوص تخلفات حوزه بهداشت، دارو و درمان اختصاص يافته است.

رئیس شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: هموطنان گرامي مي‌توانند شكايات خود را حضورا و يا از طریق سامانه پیامکی 30009651 به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات