خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد

کشف 2.5 میلیارد ریال مواد خوراکی قاچاق در نهاوند

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان از کشف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مواد خوراکی و آشامیدنی قاچاق در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۲۷۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فردی که به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون تعداد 26 طاقه پارچه به ارزش 30 میلیون و 7747 هزار ریال را به صورت غیر قانونی حمل می‌کرد دستگیر شد.

وی افزود: مشارالیه پس ازجری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 31 میلیون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان با اشاره به محکومیت میلیونی یک واحد صنفی در ملایر نیز گفت: این واحد صنفی سیگار قاچاق عرضه می‌کرد که علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت محكوم شد.

وی یادآور شد: در این راستا فردی در واحد صنفی خود تعداد 148 هزار نخ سیگار قاچاق نگهداری وعرضه می‌کرد که مشارالیه پس از دستگیری و جری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 159 میلیون و860 هزارريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

حسن‌پور عنوان کرد: همچنین فردی قصد داشت مقادیر بسیاری مواد خوراکی و آشامیدنی قاچاق به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال را تحت عنوان بار علوفه به وسیله خودرو کامیون ترانزیت کند که دستگیر و پرونده وی به تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند ارسال شد.

وی با بیان اینکه مشارالیه به دلیل عجز از ارائه وثیقه روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پرونده وی هم اکنون درحال رسیدگی است که پس از صدور رأی قطعی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات