خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اجرای طرح نظارتی اربعین سازمان تعزیرات گفت: در همین رابطه 4 فقره پرونده تخلف در زمینه عدم رعایت نکات بهداشتی تشکیل و برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظ الله) و سیاست‌های سازمانی مبنی بر نابود کردن کالاهای قاچاق، بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق و مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد خوراکی غیربهداشتی از قاچاقچیان کشف شد.

وی افزود: این محموله که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود و ارزش آن بیش از 5 میلیارد ریال بود پس از صدور رای قطعی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی همدان، نماینده دادستانی، اموال تملیکی، کمیسیون قاچاق استانداری، نیروی انتظامی و.... معدوم شد.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازدید از مراکز خدماتی مسیر اربعین در همدان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه اربعین از سوی تعزیرات حکومتی با توجه به اینکه یکی از استان‌های هدف این طرح همدان است و با توجه به شلوغی اربعین امسال بازرسی از برخی از مراکز خدمات سفر، فروشگاه و رستوران‌های مسیر عبور زائرین کرد ودراین خصوص دستورات لازم راصادرواجرای هرچه بهتراین طرح را جهت جلب رضایت وآرامش خاطر زائرین اربعین در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه 4 فقره پرونده تخلف در زمینه عدم رعایت نکات بهداشتی نیز تشکیل و برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات