خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان مطرح کرد

تفكر بسيجي عامل اصلي حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان با بیان اینکه هر جا انقلاب اسلامی در خطر بوده بسیج و تفکر بسیجی مشکل‌گشا بوده است، گفت: اگر امروز رزمندگان در خارج از مرزها و در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد پرداخته‌اند حاصل تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۲۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد تبیین نقش بسیج و روحیه انقلابی و با شعار «بسیج، انقلابی‌ و خدمت‌گذار» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج موجب عزت و سربلندی اسلام است، گفت: بسيج پشتوانه محکمی برای انقلاب و امنیت نظام بوده و همواره در حفظ ارزش‌های اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل(س) و حمایت از ولایت در صحنه است.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان با بیان اینکه هر جا انقلاب اسلامی در خطر است بسیج و تفکر بسیجی مشکل‌گشا بوده است، تصریح کرد: اگر امروز رزمندگان در خارج از مرزها و در جبهه‌های حق علیه باطل به نبرد پرداخته‌اند حاصل تفکر بسیجی آنان است که باعث دفع تجاوز دشمنان اسلام شده است.

وی با بیان اهمیت ترویج تفکر بسیج و روحیه بسیجی افزود: تبیین و ترویج تفکر بسیجی در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوانیکی از موضوعات مهم در بستر راهبردی بسیج است.

زنگنه با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی در جامعه راهی برای ثبات امنیت پایدار و افزایش اقتدار نظام است، ابراز داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا تفکرات بسیجی در جامعه ترویج داده شود و ارزش‌های نظام و انقلاب و روحیه بسیجی در بین آحاد ملت ایران هر چه بیشتر و بهتر زنده نگهداشته شود.

وی با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انقلابي‌گري افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که انتظار می‌رود در راستای منویات رهبر انقلاب مبنی بر انقلابی‌گری پیش رود.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) همدان با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) و اهمیت تشکیل این نهاد عنوان کرد: در این هفته بسیجیان بار دیگر با آرمان‌ها و اهداف امام راحل (ره) عهد و پیمان می بندند.

وی در ادامه به تشریج برنامه‌های شاخص حوزه حضرت زهرا(س) در هفته بسیج پرداخت و یادآور شد: حضور بسیجیان در همایش اربعین حسینی در میدان امام (ره)، فضاسازی پایگاه‌های بسیج، برگزاری یادواره شهداي شهرك وليعصر(عج)، سركشي از خانواده شهدا و ايثار گر، برگزاري كارگاه مادران پرچمداران جنگ نرم، هيئت منتظران موعود، نشست عاشقان ولايت، جشنواره غذا، جشنواره سرود، برگزاري مسابقات قرآني، كتاب‌خواني، نمايشنامه‌نويسي و غبارروبي مزار شهدا از جمله برنامه‌های اجرايي هفته بسیج در سطح حوزه و پايگاه‌ها است.

وي با اشاره به برنامه ششمین روز از هفته بسیج خاطرنشان کرد : بسيجيان حوزه در روز جمعه در مصلی با حضور پررنگ و پرشور خود در اقامه نماز جمعه شركت خواهند كرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات