خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

ایجاد قرارگاه عمران و آبادانی در دهستان مهربان‌علیا کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از ایجاد قرارگاه عمران و آبادانی در دهستان علیا بخش شیرین سو کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۸۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

سرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اهداف بسیج سازندگی بیان داشت: بسیج سازندگی با هدف استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، کمک به دولت در خدمات رسانی، محرومیت‌زدایی، سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط کم برخوردار، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال تشکیل شده است.

وی افزود: غنی سازی و بهینه سازی اوقات فراغت در عرصه های سازندگی و مردم یاری، تقویت انگیزه کار و تلاش و کمک به رفع مشکلات همنوعان از دیگر اهداف بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های ویژه در بخش بسیج سازندگی طی هفته بسیج تصریح کرد: برگزاری همایش شکوه هجرت، تجلیل از فعالان اردوهای جهادی، تقدیر از بسیجیان کار آفرین، برپایی نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی شهرستان، افتتاح و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده توسط بسیجیانی که از تسهیلات حمایتی بسیج سازندگی بهره مند شده‌اند و اجرای اردوهای جهادی توسط بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج از شاخص‌ترین برنامه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه عمران و آبادانی شهرستان گفت: قرارگاه عمران و آبادانی شهرستان در سال جاری تشکیل شده که در قالب این طرح برنامه های عمرانی، فرهنگی، سلامت و اقتصادی در یک دهستان با 10 روستا اجرا خواهد شد.

بداغی خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف پیشرفت، آبادانی و استفاده از ظرفیت های روستا در راستای ایجاد اشتغال و انجام فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده و دهستان مهربان‌علیا در بخش شیرین سو برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات