خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان بهار:

همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطلاع‌رسانی سلامت وارد شوند

معاون فرماندار شهرستان بهار گفت: اطلاع‌رسانی در راستای سلامت مختص اداره بهداشت و درمان نیست و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با گروه های هدف باید با کلام نافذ و اطلاعات صحیح وارد شوند.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۲۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان بسیار ضروری است، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در راستای سلامت مختص اداره بهداشت و درمان نیست و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با گروه های هدف باید با کلام نافذ و اطلاعات صحیح وارد شوند و اداره بهداشت نیز به عنوان هدایتگر سایر ادارات عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نباید وجود بیماری ایدز را کتمان کرده و یا سیاه‌نمایی کرد، گفت: در صورت عدم کنترل این بیماری جامعه دامن‌گیر آن خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان بهار افزود: متاسفانه افراد بسیاری که رفتار پرخطر دارند بدون اطلاع از بیماری خود زندگی می کنند و آگاهی کافی را نیز ندارند که صدا و سیما نقش تعیین کننده‌ای در زمینه آگاه‌سازی آنها می‌تواند داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه احداث بیمارستان آیت‌الله بهاری عنوان کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سلطانی‌راد با بیان اینکه این بیمارستان در داخل شهر احداث شده است، گفت: باید به صورت اصولی و کارشناسی، فاضلاب این بیمارستان اجرایی شود تا خطری برای افراد در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی با تأکید بر انجام اصولی فاضلاب این بیمارستان ادامه داد: مبادا پس از افتتاح بیمارستان به فکر اصلاح شبکه فاضلاب بیفتیم، مانند شهرک بزرگ صنعتی بهاران که در حال حاضر مشکل دفع زباله داریم و پس از ساخت شهرک این مشکل روز به روز نمایان‌تر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات