خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

پیاده‌روی اربعین حسینی پدیده‌ای بی‌نظیر و انسان‌ساز

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و ابعاد وجودی این خیزش بزرگ گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی پدیده‌ای بی‌نظیر و انسان‌ساز است.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۰۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات ناحیه همدان، حوزه شهید چیت‌سازیان با حضور مسئول حلقه‌های صالحین و سرگروه‌ها در محل هتل پارسیان همدان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این همایش ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به وضعیت جهان اسلام و گرایش آحاد مردم در اقصی نقاط دنیا اظهار داشت: راهپیمایی اربعین بزرگترین کنگره بین المللی است.

سرهنگ احد امیری با اشاره به ابعاد وجودی این خیزش بزرگ تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی پدیده‌ای بی‌نظیر و انسان‌ساز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعنی حسینی نمایشی از اقتدار و وحدت مسلمانان است، افزود: این کنگره انسانی در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر و بدیع است.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: تقارن اولین روز از هفته بسیج با اربعین حسینی فرصت بسیار مناسبی برای شروع قوی برنامه‌های این هفته است.

وی با تاکید بر شعار محوری هفته بسیج تصریح کرد: باید در برنامه‌های اجرایی در پایگاه‌ها تنوع، نوآوری و جذابیت در نظر گرفته شود و با توجه به سه اصل دقت، حرکت و سرعت بهترین‌ها را در این هفته رقم زد.

امیری در ادامه با تاکید بر ضرورت شبکه‌سازی در بدنه ادارات آن را یک اصل انکارناپذیر دانست.

حجت الاسلام ناطقی سرمربی صالحین نیز در ادامه با تاکید بر ترویج تفکر صالحین در بسیج به اهمیت موضوع اداره صالحین به صورت حلقه‌ای با محتوای مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار