خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اجرای 90 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از اجرای 90 برنامه شاخص و محوری به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

حسن بهادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به اجرای 90 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان فامنین اظهار داشت: این برنامه ها به کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برای عموم مردم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه انگیزه‌های اخلاقی، معنوی و خداجویی رمز موفقیت بسیج در تمام صحنه هاست، افزود: 37 سال از فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج گذشته و بر همگان ثابت شده که یک راهکار عملیاتی و قابل پیاده برای رهایی همه از زور و استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به جایگاه کنونی بسیج در تصمیمات سرنوشت ساز گفت: هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج انقلابی و خدمت گزار» و با شعار «تا انقلاب مهدی(عج) نهضت ادامه دارد» آغارز می‌شود

وی در ادامه ابراز داشت: تقارن هفته بسیج و اربعین حسینی نوعی همبستگی عمومی در دنیا را نشان می دهد که همه دشمنان اسلام و ایران از قدرت این حرکت جهانی و همچنین از این حرکت درونی و پر مغز بسیج لرزه بر اندام آنها افتاده است.

بهادری گفت: از برنامه های شاخص این هفته حضور در امکان متبرکه، گفتگوی نخبگان بسیجی با دانش‌آموزان، افتتاح مهدهای قرآنی و پایگاه مقاومت، برگزاری یادواره شهدا و عطر افشانی قبور شهدا است.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم در هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی، افتتاح سوله صالحین، دیدار با ائمه جمعه، میقات صالحین، برگزاری آبروی محله و نشست های بصیرتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج می‌توان به دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، تشویق بسیجیان فعال در عرصه جنگ نرم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، نشست صمیمی با بسیجیان، سرکشی از حلقات صالحین، ایستگاه‌های صلواتی و..... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات