خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته بسیج:

پیروزی‌های فرهنگ و تفکر بسیجی موجب تعالی و اقتدار کشور است

در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت هفته بسیج آمده است: پیروزی‌های درخشان فرهنگ و تفکر بسیجی در همه ابعاد هر روز بیشتر از گذشته موجب تعالی و اقتدار میهن اسلامی گردیده و در عرصه‌های مختلف نظامی، دانش دفاعی و جبهه مقاومت اسلامی تبلور یافته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«ان القتل الحسین(ع)حراره فی قلوب المومنین لن تبرد ابدا»

بسیج تشکلی است که همه آموزه‌های خود را از مکتب حسین(ع) دارد و حرارت ولایت سیدالشهدا(ع) در قلوب مؤمنین و بسیجیان است.

سی وششمین سال از عمر نورانی شجره طیبه بسیج که با تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد، می‌گذرد و امروز این شجره به درخت تناوری تبدیل شده که ریشه در اعماق این نظام دارد و به عنوان سپر مستحکم از آرمان‌های امام(ره) و شهیدان محافظت می‌کند که برکات آن در مقاطع حساس هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل البیت(ع) هویداست.

پیروزی‌های درخشان فرهنگ و تفکر بسیجی در همه ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و سیاسی هر روز بیشتر از گذشته موجب تعالی و اقتدار میهن اسلامی گردیده و در عرصه‌های مختلف نظامی، دانش دفاعی و جبهه مقاومت اسلامی تبلور یافته است.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با عرض تسلیت اربعین حسینی و تبریک این هفته به اقشار مختلف بسیجی به مقام شامخ شهدای بسیجی تکریم نموده و با ندای لبیک یا حسین(ع) با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز آماده ایثار و فداکاری در همه میادین و آماده مجاهدت در صحنه‌های مقابله با تهدیدات استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات