خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

رهبری، مردم و وحدت سه عنصر تداوم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: رهبری، مردم و وحدت این سه عنصر است که می‌تواند انقلاب را به وجود بیاورند و ادامه بدهند تا به سر منزل مقصود برسانند.
کد خبر: ۸۷۹۲۸۶۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام الله‌کرم شیرزادی در یادواره شهید جاوید الاثر «محمدرضا حقگو» آبروی محله که به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سامن برگزار شد، اظهار داشت: فلاسفه می‌گویند مبغیه همان علت حادثه است و هر چیزی اگر بخواهد بماند چه چیزی باعث به وجود آمدنش بود همان می تواند نگهش بدارد و حفظش کند.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی که علت حادثه را بررسی می کنیم اولین چیزی که در این زمینه وجود دارد رهبری و ولایت است و چه بسیار انقلاب‌های که بدون ولایت و رهبری به‌جایی نرسیدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مردم رکن دوم این قضیه هستند، افزود: بسیار رهبرانی بودند که خانه‌نشین شدند و مردمی نبود که از آنها حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه مسئله سوم وحدت است، ادامه داد: رهبری، مردم و وحدت این سه عنصر است که می‌تواند انقلاب را به وجود بیاورند و ادامه بدهند تا به سر منزل مقصود برسانند.

شیرزادی با اشاره به ایام هفته وحدت و حدیثی از امام کاظم (ع) گفت: در آن زمان که اثری از انقلاب اسلامی نبوده امام موسی کاظم(ع) می فرماید یک رجل الهی می آید قیام می کند عده ای دور او می ایستند مثل آهن گداخته که هر چه سختی، مشکل و گرفتاری بر آنها عارض می شود مقاوم تر و سخت تر می شوند.

وی گفت: در آن زمان می‌پرسیدند این مرد الهی چه کسی است که مردمانی اینچنین دور او را می گیرند حتی در بعضی از روایات می آید که نامش نیز روح الله است و امروز دیدیم این رجل الهی که دور او می ایستند همان امام(ره) رهبر انقلاب است و نشانه های آن نیز پیدا شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: این مردمان را در یاران امام(ره) در زمان انقلاب دیدیم آیت‌الله سعیدی‌ها و آیت‌الله غفاری‌ها و... و زمانی که به دفاع مقدس رسیدیم یاران امام(ره) دوباره دور ایشان ایستادند و جانانه از کشور و آرمان‌های انقلاب حفاظت کردند.

وی خاطرنشان کرد: کومله و دمکرات وقتی پاسدار یا بسیجی را می‌گرفتند بدن آنها را در داخل گودالی می گذاشت و گچ، آهک و سیمان می ریخت تا سر این رزمنده بیرون باشد بعد با پوتین به سر این رزمنده می زدند وقتی که آن محل به دست نیروهای سپاه می‌افتاد، می‌دیدند که از پایین بدن پوسیده شده و از سر نیز جمجمه‌ای ‌ بیشتر نمانده است.

شیرزادی گفت: مادران شهدا را ببینید یک مادر ۶ شهید می دهد و می‌گوید برای هر گوشه قبر امام حسین(ع) یک شهید هدیه کردم و این مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما دست از دنیا شسته بودند، افزود: ۳۲ سال است که شهید «محمدرضا حقگو» رفته و جاویدالاثر شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه خدا صبر و استقامت داده است و می خواهد دین خدا اینگونه حمایت شود و تاکنون مانند آزادی حلب ادامه دارد چه شهدایی از این مرز و بوم به شهادت رسیدند تا حلب آزاد شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهدای مدافع حرم که می‌پرسیدند برای چه می‌روید در جواب می گفتند «خودم، فرزندانم و پدر و مادرم فدای یک خشت ایوان طلای حضرت زینب(س)» و امروز داعشی که تا دندان مسلح است آنچنان اسیر شده که دیگر راه فراری برایش نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار