خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز تقویت و ترویج تفکر بسیجی از ضروریات است

امام جمعه ملایر گفت: امروز تقویت و ترویج تفکر بسیج با وجود اینکه دشمن دست از اسلحه کشیده و از راه نفوذ قصد ضربه زدن به نظام و مردم ما را دارد، از ضروریات است.
کد خبر: ۸۷۷۹۱۰۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امروز در آستانه هفته بسیج در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان ملایر اظهار داشت: از گذشته تاکنون دشمنان در عرصه‌های مختلف به دنبال براندازی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند بنابراین باید مراقب و هوشیار داشته باشیم.

وی افزود: امروز حضور بسیجیان فضای کشور را معطر کرده و حاصل این حضور از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شکوه، عزت، استقلال، آزادی و حضور قدرتمندانه و عزتمندانه در عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.

امام جمعه ملایر تفکر بسیجی را تفکری سازنده و پاک و زلال دانست و تصریح کرد: بسیج هیچ شائبه‌ای جز خدمت و خدمت‌رسانی به پابرهنگان و مستعضفان و مردم ایران اسلامی ندارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج ترس و وحشت را در دل دشمنان می اندازد، گفت: بسیج پناهگاه مردم مظلوم و بی پناه است و با وجود این شجره طیبه، ملت در آسایش و امنیت هستند.

برقراری نمونه بارز تفکر بسیجی را سردار قاسم سلیمانی خواند که دل دشمنان واهمه می اندازد و افزود: این تفکر امروز در کشور ما به برکت علمداری ولایت‌فقیه و رهبری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شکل‌گیری انقلاب امام(ره) از تفکر بسیجی استفاده کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این تفکر رسمیت بخشیدند، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب عده‌‌ای دنبال از بین بردن تفکر شجره طیبه بسیج و نیروهای مردمی بودند، اما امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب و مقام معظم رهبری این تفکر بسیج را حفظ و تقویت کردند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز تشکیلات بسیج با وسعت بیشتر در قلمروی بالاتر است، گفت: این نشان دهنده قدردانی مقام معظم رهبری از شجره طیبه بسیج است که آشنایی کامل از توانمندی بسیج دارند و بسیج را خلاصه در سنگرهای نظامی نمی دانند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام هم اکنون واقف هستند که تفکر بسیجی در هر جا وارد شده، از جمله میادین نفتی و گازی، فناوری و اقتصاد مقاومتی و در تمام عرصه ها آبادانی را به همراه خود داشته است.

برقراری با اشاره به اینکه باید از تفکر بسیجی در بدنه مسئولیت ها استفاده کرد، گفت: به عنوان یکی از شاخصه ها برای پست‌های کلیدی باید سابقه بسیجی بودن را مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد: بسیج سابقه درخشانی دارد و نشان داده هر کجا بسیج ورود پیدا کرده خدمت کرده و بوی خیانت به مشام نرسیده و همیشه انضباط اجتماعی و وجدان کاری داشته است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز تقویت و ترویج تفکر بسیج با وجود اینکه دشمن دست از اسلحه کشیده و از راه نفوذ قصد ضربه زدن به نظام و مردم ما را دارد، از ضروریات است، ادامه داد: نفوذ فقط مخصوص سران قوا نیست و این را باید باور کنیم که دیدبان تیزبین انقلاب خطر نفوذ را بارها گوشزد می‌کنند و مطمئناً تفکر بسیج و بسیجی جلوی نفوذ را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نفوذ جزو کم هزینه ترین مساله برای دشمن است، گفت: دشمن از این راه می خواهد خواسته های خود را با نفوذ در بدنه نظام به ما تحمیل کند.

برقراری ابراز داشت: دشمنان به جز نفوذ در عرصه‌های غیرسیاسی، در عرصه های سیاسی نیز می خواهد در نظام نفوذ کند و در افکار و تصمیمات مسئولان ما دخل و تصرف کند، بنابراین باید بسیار مراقب بود.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی تفکر بسیجی دارند و باید به یاری آنها شتاب بیشتری دهیم تا بتوانند بیش از گذشته پیروزی انقلاب و نظام را رقم بزنند، گفت: تا آن زمان که دشمنان ما و استکبار جهانی وجود دارد، به شجره طیبه بسیج نیاز داریم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات