جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اجرای 74 برنامه محوری طی هفته بسیج در رزن

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن از اجرای بیش از 74 عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته بسیج در سطح هرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۹۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ فرهاد شیرزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت : در هفته بسیج 74 عنوان برنامه محوری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان رزن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: قوام انقلاب اسلامی به وجود بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: بسیج به عنوان یک نیروی عظیم حافظ انقلاب اسلامی است بنابراین باید قدردان بسیج باشیم و از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی هفته بسیج را یادآور رشادت‌های پاسداران و بسیجیان دانست و افزود:‌ عظمت و اقتدار بسیج در این هفته به نمایش گذاشته خواهد شد و ما در این هفته به‌دنبال نشر تفکر بسیجی در بین اقشار مردم هستیم.

شیرزاد با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج بیان کرد: اولین برنامه اجرایی به مناسبت این هفته دیدار پاسداران، مسئولین و تعدادی از بسیجیان با امام جمعه شهرستان است.

وی عنوان کرد: تجمع 3 هزار نفری بسیجیان با حضور گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان حلقه های صالحین در محل سالن شهید مفتح رزن از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج است که در این برنامه سعی داریم حضور منسجم و سازماندهی شده بسیجیان را نشان داده و با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان سخنران مراسم، بینش و بصیرت بسیجیان را نسبت به مسائل روز کشور و جهان افزایش دهیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: از دیگربرنامه‌های مهم این هفته فتتاح سوله صالحین روستای امتلر، سالن های پرورش قارچ و بوقلمون و افتتاح کارگاه های خیاطی است.

وی ادامه داد: ‌امسال ناحیه رزن 8 سوله در دست احداث دارد که دو سوله از آنها در حال تکمیل شدن و یکی از آنها کاملا تکمیل شده و در هفته بسیج افتتاح خواهد شد که برای این سوله مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است.

شیرزاد بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولین استانی، برگزاری میقات صالحین، فضاسازی عمومی در تمام رده های بسیج و ادارات، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری نشست‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود، ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم شهرستان و مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان ، از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات