خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حرم در سالن الغدیر تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حرم در سالن 2 هزار نفری الغدیر به مناسبت هفته بسیج در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۸۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سعید سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب فرا رسیدن هفته بسیج ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته بسیج بیان داشت: هفته بسیج امسال که از 29 آبان ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج، انقلابی و خدمتگزار است» نامگذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌هی مختلفی پیش‌بینی شده که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: تجمع بزرگ مدافعان حرم در سالن 2 هزار نفری الغدیر از جمله برنامه‌های شاخصی و محوری در این هفته است.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزار نهضت روشنگری با موضوع تبیین انقلابی‌گری و یادواره شهدای زن در مسجد عین‌آباد از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

سعیدی ابراز داشت: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان فرشید تا مسجد امام حسین (ع) پایین محله، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری پیاده روی بسیجیان و... از دیگر برنامه‌های این هفته در تویسرکان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار