خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای 110 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در نشست با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: به مناسبت این هفته بیش از 110 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های روز اول که با عنوان «بسیج پژواک ندای زینب(س)» نامگذاری شده است، اضافه کرد: برنامه‌های اصلی این روز که مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)است شامل پیاده‌روی نمادین اربعین با عنوان جاماندگان اربعین حسینی در سطح شهرستان و خطبه خوانی حضرت زینب(س) و برگزاری نشست‌های سیاسی در حوزه‌های مقاومت بسیج، سرکشی از خانواده شهدای فرهنگی شهرستان، مسابقات قرآن کریم در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود:در دومین روز هفته بسیج به نام«بسیج انقلابی گری و ظلم ستیزی» نیز حضور نخبگان بسیج در مدارس شهرستان و سخنرانی با موضوع بسیج گفتمان انقلابی‌گری را خواهیم داشت، همچنین تجلیل از چهره‌های برتر بسیجی و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و دستاوردهای بسیج در محل حوزه های مقاومت از دیگر برنامه های این روز است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز سوم با عنوان «بسیج انقلابی گری و پیشرفت» گفت: در این روز برگزاری هیئت منتظران موعود با موضوع بسیج در سطح حوزه های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی نخبگان فرهنگی، دیدار بسیجیان حوزه‌های خواهران با امام جمعه و جماعات، برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی در حوزه های خواهران، فراخوانی گردان های عاشورا و هیئت عاشقان ولایت برگزار می‌شود .

بداغی تصریح کرد: روز چهارم هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج انقلابیگری و کارآفرینی»نامگذاری شده و در این روز همایش و گردهمایی کارآفرینان نمونه در طرح های اقتصاد مقاومتی و تجلیل از برگزارکنندگان اردوهای جهادی در سطح شهرستان، یادواره شهدای دانش آموز شهرستان کبودراهنگ با سخنرانی سردار مجیدی و بازدید از طرح های موفق اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پنجمین روز از هفته بسیج و نام گذاری این روز به نام «بسیج انقلابیگری و ایثار»گفت: در این روز جلسات هم‌اندیشی سرگروه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع ایثار کوهپیمایی بسیجیان و غبارروبی مزار شهدای شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به نام گذاری روز ششم با عنوان «بسیج انقلابیگری و اقتدار جهانی و روز بسیج مستضعفین» عنوان کرد: در این روز حضور گردان‌های بیت‌المقدس در همایش ایستادگی و اجتماع عظیم و باشکوه بسیجیان در گردهمایی مدافعان حرم به مناسبت روز بسیج و پنجم آذر ماه در مسجد جامع شهر، میقات صالحین قبل از نماز جمعه و جلسات فرهنگی از اهم برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین روز از هفته بسیج نیز با عنوان «بسیج انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری» نامگذاری شده که در این روز نیز افتتاح سوله صالحین در روستای اورقین، پایگاه مقاومت شهید ترابی روستای کرد آباد و افتتاح ساختمان پایگاه های مقاومت روستاهای آلان سفلی و گمین قلعه از بخش گل تپه از محل اعتبارات سپاه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات