خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

تفکر بسیجی جامعه را از هر آسیبی مصون نگه می‌دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تمام جامعه زیر بیرق و علم بسیج در آمده و تفکر بسیجی بر ایشان حاکم شود، گفت: اگر این تفکر در تمام لایه‌های جامعه نهادینه شود، آسیبی نخواهیم دید.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مهدی ظفری در رزمایش گردان‌های بیت المقدس در رزن خطاب به بسیجیان اظهار کرد: مقام بسیج را همگی باید درک کنید و بدانید که در چه جایگاه مقدسی قرار گرفته اید و به واسطه این امر بر خدا شاکر باشید.

وی خاطرنشان کرد: این لباسی که بر تن دارید لباس شهداست، این لباس نماد از خوگذشتگی، ایثار و اخلاص و غیرت است واین لباس کسانی است که کارهای بزرگی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن انجام دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: اگر می‌بینید دشمنان نظام جرأت نزدیک شدن به این کشور را ندارند نه به‌خاطر موشک‌ها و سلاح‌های جنگی ما بلکه به‌خاطر این لباس و تفکری است که درون آن خفته است، دشمن می‌داند کسانی که این لباس را برتن می‌کنند تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌هایشان دفاع می‌کنند.

وی افزود:‌ باید تلاش کنیم تمام جامعه زیر بیرق و علم بسیج در آمده و تفکر بسیجی بر ایشان حاکم شود؛ اگر این تفکر در تمام لایه های جامعه و در میان گروه ها و اقشار مختلف مردم نهادینه شود، آسیبی نخواهیم دید و اگر این تفکر در مسئولین ما پدیدار شود دیگر خبری از حقوق های نجومی و اختلاس و... نخواهد بود.

ظفری عنوان کرد: بسیجیان همانطور که همیشه در تمام صحنه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و.. حضور داشتند، اکنون نیز باید حضور خود را پر رنگ تر کنند و نگذارند نااهلان امور را در دست بگیرند و در این راه باید از رهنمودهای رهبری استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات