خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

روحیه مطالبه‌گری لازمه بسیجی بودن است

امام جمعه کبودراهنگ تقویت روحیه مطالبه‌گری را لازمه بسیجی بودن بیان کرد و گفت: بسیج می‌تواند با مطالبه‌گری از مسئولین شهرستان راه‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به‌مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان کبودراهنگ با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان، بر استکبارستیزی و مبارزه با دشمن تاکید کرد و اظهار داشت: ویژگی بارز یک فرد بسیجی باید استکبارستیزی و مبارزه با ظلم باشد.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی افزود: باعث تاسف است برای عده‌ای که حتی حاضر نیستند از روی پرچم آمریکا به صورت نمادین عبور کنند در حالی که کشور آمریکا از آغاز انقلاب اسلامی دشمن قسم خورده ما است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشید تا روحیه استکبارستیزی در شما تضعیف نشود چراکه آن زمان، روز خطر است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» شعاری همیشگی برای ملت ایران است و تا زمانی که روحیه استکباری آمریکا هست مبارزه و شعار «مرگ برآمریکا» نیز وجود دارد.

امام جمعه کبودراهنگ تقویت روحیه مطالبه‌گری را لازمه بسیجی بودن بیان کرد و افزود: فکر نکنید که شما بسیجیان چون در یک شهرستان کوچک در کشور هستید، نمی توانید تاثیرگذار باشید، بسیج می‌تواند با مطالبه‌گری از مسئولین شهرستان راه‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات