خبرهای داغ:
فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

بسیج احیاگر فرهنگ ناب نبوی و خلقیات نیکوی حضرت محمد(ص)

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج یعنی احیاگر فرهنگ ناب نبوی و خلقیات نیکوی حضرت رسول اکرم(ص)، گفت: امسال باید با رویکرد جدید و ابتکارات، بسیج را آنگونه که بایسته و شایسته است به مخاطبان و آحاد مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۸۲۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به منظور هم‌افزایی بین بدنه اجرایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهر اسدآباد، سرهنگ امیری فرمانده بسیج ادارات سپاه انصار الحسین (ع) و هیئت همراه با فرماندار اسدآباد دیدار کردند.

سرهنگ احد امیری در این دیدار صمیمی ضمن بررسی زمینه‌های همکاری بین بسیج کارمندان و اعضا بسیج ادارات به بیان دیدگاه‌های بسیج ادارات استان در ارتقاء سطح بصیرت و اطلاعات اجتماعی سیاسی انقلابی و فرهنگی کارکنان اشاره کردند.

وی در ادامه برپایی جلسات اخلاق را به عنوان پایه و اساس شکل‌گیری حرکت رو به رشد و فرهنگی کارمندان به جایگاه معنوی کارمندان ولایتمدار تراز انقلاب اسلامی دانست و درخواست کردشورایی به ریاست فرماندار و دبیری سپاه ناحیه تحت عنوان جلسات تربیتی اخلاق و گفتمان‌سازی انقلاب با تقویم اجرایی مشخص شکل گرفته و اجرایی شود.

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به تقارن هفته بسیج با اربعین حسینی بر محوریت دادن به برنامه‌های هفته بسیج و معرفی ویژه نخبگان، پیشرفت‌های علمی در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی احیاگر فرهنگ ناب نبوی و خلقیات نیکوی حضرت رسول اکرم(ص)، عنوان کرد: امسال باید با رویکرد جدید و ابتکارات، بسیج را آنگونه که بایسته و شایسته است به مخاطبان و آحاد مردم معرفی کنیم و از تکرار کارهای کلیشه‌ای پرهیز کرده و الگوی بسیج را فرمول تمام عیار پیشرفت به ویژه در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی معرفی کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات