خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند عنوان کرد

بسیج موفق در پرورش و تربیت نیروهای نخبه

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بسیج را در پرورش و تربیت نیروهای نخبه، همانگونه که خواسته شهداست، موفق ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۱۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدروح الله حسینی شاخص در نشست منتظران موعود شهر قهاوند با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج کمک به ارتقای نظام و کارایی آن در عرصه‌های مختلف، با تربیت نیروهای کارآمد و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبری، ابراز داشت: دشمنان، اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری انقلاب را با اقتصاد ریاضتی که همچون نکبت برای مردم خود به ارمغان آورده اند، برابر می دانند، در صورتی که اقتصاد مقاومتی به معنای استقلال و خودکفا بودن کشور در تمام زمینه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با اشاره به تبدیل تهدید و تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران، به فرصت استثنایی و توفیق در استقلال کشور، با ارشاد و رهنمودهای رهبری و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خراسان شمالی، و نقش آفرینی‌های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس و صحنه های بعد از جنگ، عنوان کرد: بسیج کلید طلایی کشور است که همواره تابع فرمانده کل قوا و آماده برای اجرای فرامین ایشان در دفاع از اسلام و تشیع تا سرحد جان است.

وی بسیج را در پرورش و تربیت نیروهای نخبه، همانگونه که خواسته شهداست، موفق ازیابی کرد و گفت: عملكرد بسيج سازندگي در تمام عرصه هاي سازندگي موفقيت آميز بوده و به لحاظ فعاليت هاي فرهنگي نيز كارنامه قابل قبولي داشته است.

حسینی‌شاخص تصريح كرد: بسيج چهره خود را در تمام ابعاد مختلف دفاع از انقلاب و توسعه انقلاب اسلامي، عرصه‌هاي امنيتي، نظامي، علمي، سازندگي، فرهنگي و هنري كشور نشان داده و آنچه كه اكنون انقلاب را تهديد مي كند و تهديدش جدي است ، تهديد نرم فرهنگي است.

وی بسيج سازندگي را هدفي عنوان كرد كه سپاه پاسداران آن را در راستاي ماموريت و رسالت خود مي داند و افزود : بسيج سازندگي در تمام عرصه ها از جمله عمراني، آباداني، بهداشت و درمان، علمي وپژوهشي، آبخيزداري، خدمات‌رساني و محروميت‌زدايي پرونده درخشاني دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات