خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه(س) همدان با اشاره به رشادت های مدافعان حرم گفت: حضور در جبهه مقاومت ادامه راه هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۷۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های عظیم معنوی هستند، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و مدافعان حرم یک ارزش و افتخار بزرگ است.

فرمانده پایگاه آمنه(س) همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: سرکشی از خانواده شهدا تجدید عهد و پیمانی دوباره با شهدا است که تا جایی که توان داریم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: با شهدا عهد می‌بیندیم پرچمی که به دست شهدا در این کشور امام زمانی(عج) برافراشته شده هیچ گاه به زمین نمی افتد.

اسدی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس تصریح کرد: ما همواره قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستیم چراکه بدون هیچ طلب و خواسته‌ای با تمام وجودشان ایثار کردند و اگر این ایثارها و رشادت‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی با اشاره به هفته بسیجبیان داشت: امید است خداوند در شناسنامه ما نام بسیج و بسیجی را ثبت کرده باشد تا در روز قیامت که در حضور ائمه(ع) و شهدا محشور می‌شویم رو سفید باشیم.

فرمانده پایگاه آمنه(س) همدان با اشاره به مدافعان حرم عنوان کرد: امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه شهدا بوده و در امتحان خداوند روسفید هستند.

وی با اشاره به رشادت های مدافعان حرم اظهار داشت: عاشورا همیشه بوده و همواره تکرار خواهد شد و مختص یک افراد و یک زمان خاص نیست و امروز نیز عاشورا و روز امتحان دادن تک تک مسلمانان است.

اسدی ضمن بیان ضرورت کمک به جبهه مقاومت ادامه داد: ما اگر افتخار نداریم به لحاظ جنسیتی در جبهه مقاومت در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی از انقلاب، دین و ائمه حضور داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم حرکتی زینبی داشته باشیم.

وی ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده‌های مدافع حرم خطاب به همسران و مادران مدافعان حرم بیان داشت: شما سالیان سال رنج جنگ را دیده اید و امروز نیز که روز امتحان است خسته نشده‌اید و یادتان نرفته که حضور در جبهه مقاومت ادامه راه هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات