خبرهای داغ:
شیدایی خبر داد

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در استان همدان

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۵۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول شیدایی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، طی این هفته بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم تکریم مقام معلم، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «بايد تكريم معلم و حرفه‌ تعليم در جامعه‌ ما همگانى بشود و همه افتخار كنند به معلم بودن»، گفت: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، امید می‌رود هفته معلم امسال باشکوه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم گفت: غبارروبی گلزار شهدا، اجرای برنامه «سپاس معلم» در تمام مدارس استان، تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر فرهنگی و بیماران صعب العلاج فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، نصب بنر تبریک در سطح استان، سخنرانی مسئولین و روسای آموزش و پرورش به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت در نماز جمعه از برنامه‌های هفته معلم در استان است.

وی افزود: اعزام معلمان برای دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، طرح پویش «معلم خوب من» و اهدای جایزه به نفرات برگزیده، تقدیر از ۹ نفر از معلمان و مدیران نمونه راه یافته به مرحله کشوری و ۸۴ نفر از معلمان و مدیران نمونه استانی، برگزاری مسابقات ورزشی در ۴ رشته برای معلمان استان در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم، پیگیری استفاده همکاران استان از موزه‌ها و اماکن دیدنی و همچنین غار علیصدر با تخفیف ویژه در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

شیدایی اضافه کرد: حضور مدیران کل ادارات استان در مدارس و تبریک و تقدیر از معلمان درایام بزرگداشت مقام معلم، پیاده روی خانوادگی برای فرهنگیان، برگزاری مراسم متمرکز استانی مقام معلم در ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های استانداری با حضور مسئولین کشوری و استانی و ... از جمله مراسم‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته گرامی داشت معلم خواهد بود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات