امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه ترس دشمن از بسیجیان ایران اسلامی است، گفت: اگر امروز سوریه باقی مانده و مناطق بسیاری آزاد شده است به دلیل این بود که سردار همدانی در سوریه بسیج مردمی تشکیل داده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه اصل سر سبد عالم هستی انسان است، اظهارداشت: همه موجودات به خاطر انسان آفریده شده است به طوری که اگر انسان نبود، هیچ چیز دیگری نیز وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه تنها موجودی که می‌تواند مظهر صفات جلالیه و جمالیه خدا شود و به همگان بشناساند، انسان است، افزود: گل سرسبد انسا‌ن‌ها، انسان مومن است و هیچ انسانی نمی‌تواند هم وزن او شود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مومن پرتلاش، محقق و اهل وفا است، تصریح کرد: مومن به خدا، پیغمبر(ص)، حجت الهی، ولی فقیه، عالم ربانی، خانواده و دینش وفادار است و امانتدار خوبی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مؤمن دل به دنیا نمی‌بندد و لحظه‌ای از عبادت فاصله نمی‌گیرد، افزود: مؤمن هرگز به طرف گناه نمی‌رود و لقمه حرام در سفره او نفوذ نمی‌کند.

موسوی با بیان اینکه باران و روییدن دانه از دل خاک به برکت انسان مومن است، خاطرنشان کرد: اگر انسان مومن نباشد با وجود گناهان بسیار، عالم در کمترین زمان ممکن از بین می‌رود.

وی با اشاره به اینکه حاکمان آل سعود مدیریت و تدبیر ندارند، گفت: عربستان نتوانست 2 میلیون نفر را مدیریت کند و امروز شاهد مدیریت غلط آنان هستیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بستن راه حج به روی مومنین به علت نداشتن مدیریت است، اظهار کرد: در اربعین حسینی 20 میلیون نفر به زیارت کربلا می‌روند و با کمترین اتفاقات ممکن این اجتماع بزرگ را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در پشت راهپیمایی اربعین تفکر بسیجی قرار دارد، افزود: امام خمینی(ره) بسیجی بودن را افتخار خود می‌دانستند و مقام معظم رهبری فرموده است راهپیمایی اربعین حقیقتا یک پدیده عظیم و تاریخی است و نشان دهنده این است که راه عشق و بصیرت است و باید شکرگزار این نعمت باشیم. اجتماع بزرگ اربعین یک تفکر بسیجی است که این تفکر، تفکر آسمانی است.

موسوی با بیان اینکه باید مراقب حرکت علیه بسیج بود، تصریح کرد: اگر بسیج شکل نمی‌گرفت، مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.

وی با اشاره به اینکه ترس دشمن از بسیجیان ایران اسلامی است، ادامه داد: اگر امروز سوریه باقی مانده و مناطق بسیاری آزاد شده است به دلیل این بود که سردار همدانی در سوریه بسیج مردمی تشکیل داده است.

امام جمعه موقت همدان در خصوص گزینه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا بارها برجام را نقض کرده و تمدید تحریم نیز در همین راستا است.

وی یادآور شد: از دولت می‌خواهیم که در برابر این نقض برجام، تهدیدها، تحریم‌ها و یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ عکس‌العمل نشان داده و مقاومت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات